Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis upgrade van 300D naar 10D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis upgrade van 300D naar 10D

    Volgend artikel las ik in Computer Magazine augustus 2004 :

    "Hebt u een Canon 300D aangeschaft ? Dan is er echter goed nieuws ! Door een (niet legale) firmware hack kunt u de mogelijkheden van uw camera uitbreiden; sterker nog, een groot deel van de functionaliteit van de duurdere 10D wordt hiermee ontsloten. In een nieuw submenu in de camera kunt u een aantal functies selecteren, bijvoorbeeld ISO3200, exposure compensation, mirro lockup en de jpeg-kwaliteit. Uiteraard vervalt de garantie als u de gehackte firmware gebruikt"

    Je ziet maar wat jullie ermee doen, maar ik dacht dat ik dit hier wel mocht posten...


  • #2
    Is hier al een tijdje aan bod... Er zijn zelfs al cams die binnengeweest zijn met die hack eroverheen, en die komen netjes terug met de originele firmware...
    Verder kun je gewoon terug naar de originele firmware! Dus geen mens die weet dat je de 300D gehacked had, dus zeker geen probleem met garantie (aangezien er hardwarematig niets verandert...)
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

    Comment


    • #3
      Deze topic gaat er ook over en hier zijn al enkele gebruikers die een upgrade hebben gedaan.

      http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=42058
      W@nnes

      Comment


      • #4
        En waar is deze niet legale update te vinden !!

        Groeten / Jan.

        Comment


        • #5
          Originally posted by samver
          En waar is deze niet legale update te vinden !!

          Groeten / Jan.
          Kijk hier even: http://www.jjmb.nl/content/content.php?Name=wasia
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment


          • #6
            kheb 'm ook, maar veel heb je er eigelijk niet aan hoor. Kheb liever een upgrade naar een magnesium body

            Comment

            Working...
            X