Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parasol beach II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parasol beach II


  • #2
    Re: Parasol beach II

    Een tof idee die gekleurde lucht ten opzichte van het grijze strand met de parasols.

    Comment


    • #3
      Re: Parasol beach II

      Gil, neem me niet kwalijk, onderwerp en compositie zijn weer klasse, maar ben absoluut geen fan van deze nabewerking.
      De eerste parasol vind ik ook iets overdreven bewerkt.
      Alleen al het gekozen onderwerp en de compositie verdienen de meer natuurlijke kleuren.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Parasol beach II

        Een heerlijke vlakvulling en de herhaling van de parasols/motieven/lijntjes kan ik ook smaken.
        Toch zweeft mijn oog elke keer naar de "vuile veeg" achter het wiel. (die er denk ik niet was)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Parasol beach II

          De bewerking kan ik wel smaken.
          Ik zou wel een stuk van de linkerkant weggelaten hebben tot net naast het wiel (ongeveer 4 planken).
          Het grote witte vlak is nu iets te dominant terwijl de parasols de volle aandacht verdienen.
          Zoals we al weten... geen gewone landschapsfoto maar eerder een schilderijtje zonder verf.
          vriendelijke groeten, Kurt
          Mijn foto's
          Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

          Comment

          Working...
          X