PDA

Volledige versie bekijken : view from above

bulke41
14 juli 2015, 18:11
http://oi60.tinypic.com/2rqg8qb.jpg

benieuwd voor de commentaren :-)

deka
18 juli 2015, 22:41
Mooie omzetting, standpunt is ook wel tof gedaan.
Er is veel te zien als je langer naar het plaatsje kijkt.
Plaatje zou misschien nog sterker worden als je een uitsnede zou gemaakt hebben vanaf de onderste witte lijn ( daar waar de persoon nu staat met zijn voeten ) en dan tot de bovenkant van het beeld.
Als ik even scroll om het beeld op die manier te bekijken, dan krijgt het ook wel wat. Maar dan zou ik echt gaan voor strak en dus de personen die nu in de buurt van onderste lijnen staan, zouden er dan niet mogen gestaan hebben.
Nu, misschien was voor dit voorstel wel geen tijd tijdens de opname.
deka

Laurens
19 juli 2015, 12:36
Mooi lijnenspel en inderdaad veel te zien. Die vignettering is hier echt wel een meerwaarde.

deka's voorstel voor een andere beelduitsnede is inderdaad ook interessant maar volgens mij moet je dan niet alleen wachten tot de wandelaars weg zijn en ook meer naar rechts gaan staan. Mooi plekje om nog wat variaties te maken, mocht dat mogelijk zijn.

Andyvy
19 juli 2015, 22:05
Vind ik ook knap beeld! De uitsnede zoals voorgesteld hoeft niet perse voor mij, de lijnen vooraan geven het een leuk perspectief...

Hoe dan ook, slim gezien en zeker een plaatsje om wat variaties uit te proberen.

E.G.
21 juli 2015, 16:00
Steentje gooien?

bulke41
22 juli 2015, 11:51
bedankt voor de reacties!
die beelduitsnede haalt teveel van de leid-lijnen uit m'n beeld, terwijl ik die
eerder bewust erin wilde.

FrancisVK
25 juli 2015, 15:59
zeer knap, niets wijzigen voor mij
Mvg
Francis

Lieven Lema
25 juli 2015, 16:29
Mooi, één van de WWPW van Scott Kelby inzendingen van Brussel scoorde zo hoog, en terecht.
Jammer, en dan weer niet van de arm en de halve persoon.
Zo laten dus. :G

Guest5
25 juli 2015, 16:38
prachtig beeld.

Black Fly
2 augustus 2015, 17:51
Superbeeld ! Vooral het lijnenspel dat de omkadering van de foto vormt...