Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsondergang aan de kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • zonsondergang aan de kust

    Door tijdsgebrek post ik niet al te vaak meer en bekijk ik ook veel minder foto's van jullie allemaal ... sorry hiervoor .
    Toch wou ik er nog is eentje posten en hoop dat jullie het een mooie vinden .






    Groetjes

    Luc
    Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

  • #2
    Re: zonsondergang aan de kust

    Mooie beweging in zowel water als lucht. Het water lijkt me net iets te licht in verhouding met de donkere lucht, maar eigenlijk is dat niet zo erg. Het beeld is sterk genoeg om dit teniet te doen.
    Geslaagde foto dus
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: zonsondergang aan de kust

      Een schilderijtje. Mooi wolkenlucht en kleuren. De lichte voorgrond maakt het beeld zachter.
      Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

      Comment


      • #4
        Re: zonsondergang aan de kust

        Zeker een hele mooie !
        Vreemd eigenlijk dat ondanks de lichtbalans en de zon in het midden, zo'n prachtige schilderachtige foto is ontstaan.
        Voor mij is je durf beloont met een prachtige plaat. Ook de glans van het zonnetje is heel mooi subtiel .
        Het blur-kader "rooft" m.i. wat van het mooie, weg.
        En niet te lang wachten met de volgende.
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: zonsondergang aan de kust

          Ook het eerste wat ik dacht, het water wel te licht ten opzichte van de lucht...Maar het stoort me hier zeker niet...Schilderijtje is zeker toepasselijk...Erg mooi gedaan..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment

          Working...
          X