Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagtas voor tablet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Draagtas voor tablet

    Ik heb al overal rond gezocht maar vind het net onmiddellijk.
    Bestaat er zoiets als een draagtas/ bescherming voor een tablet (iPad)
    Ik bedoel dus niet zo'n gewone openklapbare bescherming en ook geen sleeve maar meer iets om alles in op te bergen
    Bvb om mee te nemen op vakantie waarbij je ook alle accessoires mee in de tas kan steken.

    Alvast bedankt !

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Draagtas voor tablet

    Goedkope tas voor tablet - tassen online kopen? Ruim 8573 Heren, kinder en damestassen van o.a. Michael Kors, Cowboysbag & Guess sale ❎ Leuke, mooie, grote en kleine tasjes van de beste merken ❎ beslist.be


    3 pagina's zoekplezier
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Draagtas voor tablet

      Bedankt in ieder geval, zo had ik het ook al gevonden
      De meeste, bijna allemaal zijn voor een laptop voorzien en niet voor een tablet
      Er staan in ieder geval veel sjakochen tussen maar ik ben niet echt een type om met een sjakoche rond te lopen ;-)

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Draagtas voor tablet

        Ik heb er destijds eentje gekocht in de Apple-winkel (Easy-M Turnhout) waar ik ook de iPad2 gekocht had. Daarin kan, naast de iPad en de oortjes, tevens een boek of zo mee. Merk is CoteetCiel, een beige schoudertas, iets te groot voor een sjakoche, maar voor het laatste schaam ik me al jaren niet meer. Ik heb sowieso een sjakoche, zwart, type schoudertas, van het merk Arthur&Aston, waar naast mijn portefeuille en een hoop onmisbaar gerief, tevens een boek steekt (momenteel zelfs twee, merk ik). Ik ben namelijk nooit zonder een boek op stap.
        Vroeger, toen ik nog rookte (enkel pijp) had ik een apart, kleiner sjakoche, voor al mijn mee te nemen pijpgerief.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Draagtas voor tablet

          Het is niet mijn voorkeurwinkel, maar bij de Fnac hebben ze dit meestal wel liggen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Draagtas voor tablet

            Bedankt Les en VerSeg alvast voor de tips !

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X