Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

    Hier wat meer duidelijkheid:
    Ik ben op zoek naar de muziek-CD/DVD (niet de video dus!) van het Crossroads festival waar dit fragment uit komt.
    Ik denk dat het uit 2004 stamt, maar ben er niet zeker van.

    Er is beslist iemand onder jullie die me kan verder helpen.

    Bedankt alvast
    Dré

  • #2
    Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

    Ik kan hierbij maar twee CD's bedenken nl. 'The Breeze' of ‘The Road To Escondido’ (???)
    Ofwel staat het wellicht op de CD 'Crossroads Guitar Festival' van (gehouden in 1999, 2004, 2007 2010 en 2013).
    Er is zeker een CD van het festival van 2004, maar waarschijnlijk zal er wel van elk festival een CD bestaan (???)
    Last edited by Guest17; 13 juli 2015, 09:59.

    Comment


    • #3
      Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

      de twee die je noemt, heb ik.
      Ik wil eigenlijk vooral weten of het fragment dateert uit 2004 dan wel 2007.
      Aan de gitaar van E.C. te zien is het uit 2004, maar daar ben ik niet zeker van.

      Comment


      • #4
        Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

        Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
        de twee die je noemt, heb ik.
        Ik wil eigenlijk vooral weten of het fragment dateert uit 2004 dan wel 2007.
        Aan de gitaar van E.C. te zien is het uit 2004, maar daar ben ik niet zeker van.
        Oei, dat is een heel andere vraag... ik dacht uit je vraag op te maken dat je op zoek was naar een CD/DVD.
        Wat betreft de gitaar, daar moet ik passen.

        Je hebt de twee CD's die ik vernoem, maar heb je de CD(s) van het festival van 2004 zelf en eventueel van de andere festivals ?
        Waarschijnlijk zijn er wel sites waar je de CD's van die festivals kan beluisteren en weet je meteen van welk jaar het is toch ?
        Last edited by Guest17; 13 juli 2015, 10:10.

        Comment


        • #5
          Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

          als wikipedia niet liegt heeft cale enkel on 2004 met eric samen gespeeld https://en.m.wikipedia.org/wiki/JJ_C...turing_JJ_Cale

          Comment


          • #6
            Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

            nou nou...dacht je echt dat ik dat nog niet had geprobeerd...Djivan...
            Uuuuuuuren zoek ik al!!

            Comment


            • #7
              Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

              Hier kan je de track list vinden van het Crosroad Guitar Festival 2004:

              nr . 13 van DVD 1 is "After Midnight" met J.J. Cale.
              Rudi

              Comment


              • #8
                Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

                Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                nou nou...dacht je echt dat ik dat nog niet had geprobeerd...Djivan...
                Uuuuuuuren zoek ik al!!
                Oei, sorry dan voor mijn poging om te helpen.

                Comment


                • #9
                  Re: Voor muziekkenners: Crossroads (2004 of '07??) (JJ Cale/Clapton) muziek-CD?

                  Ik heb hier wel een 4-CD box "Crossroads" van 1988, daar staan twee verschillende versies op van After Midnight, maar niet de versie die je aan het zoeken bent (want die was er toen nog niet).
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment

                  Working...
                  X