Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inloggen tax on web

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inloggen tax on web

    Ik probeer nu al 3 dagen in te loggen op tax-on-web. Kaartlezer werkt, maar als ik "verdergaan" kies, krijg ik steeds "page not found".
    Dus probeer ik het maar eens om 1h30, maar steeds een 404 melding.
    Ligt tax-on-web plat door de drukte, of ligt het probleem hier bij mij ?

  • #2
    Re: inloggen tax on web

    Probeer misschien eens een andere browser ?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: inloggen tax on web

      Comment


      • #4
        Re: inloggen tax on web

        Dit heb ik ook, de ene browser doet het wel de andere niet. Probeer Firefox, Chrome...
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: inloggen tax on web

          Explorer doet het niet.
          Chrome (dat ik normaal nooit gebruik) is aangetast door advertenties, zoals er in Chit Chat een topic over loopt.

          Comment


          • #6
            Re: inloggen tax on web

            Het ligt alvast niet aan Tax On Web zelf - eergisteren heb ik mezelf ook zover gekregen eindelijk eens alle cijfertjes in te vullen en daarbij heb ik geen problemen ondervonden met Chrome.
            Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

            Comment


            • #7
              Re: inloggen tax on web

              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Explorer doet het niet.
              Chrome (dat ik normaal nooit gebruik) is aangetast door advertenties, zoals er in Chit Chat een topic over loopt.
              Firefox.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: inloggen tax on web

                Voor Mac (en gebruik van de eID kaartlezer) wordt zeker Firefox aanbevolen. Ik gebruik wel geen tax-on-web, maar moet af en toe op MyPension zijn. Het is telkens een ellende om ingelogd te geraken, want Firefox wordt zo vaak ge-üpdate, en telkens weer moet je de eID-spullen opnieuw downloaden en installeren. Een kaartlezer die geen verbinding nodig heeft met de PC/Mac zou veel beter zijn, zoals bv voor online bankverrichtingen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: inloggen tax on web

                  Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                  Explorer doet het niet.
                  Chrome (dat ik normaal nooit gebruik) is aangetast door advertenties, zoals er in Chit Chat een topic over loopt.
                  Misschien de raad in dat topic eens toepassen voor uw Chrome ?
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: inloggen tax on web

                    Het inloggen is gelukt met mijn oude laptop waar nog Vista en een oude explorer versie op staat.

                    Is wel tergend traag als je van een I7 terug naar een Celeron gaat.

                    Comment


                    • #11
                      Re: inloggen tax on web

                      Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                      Het inloggen is gelukt met mijn oude laptop waar nog Vista en een oude explorer versie op staat.

                      Is wel tergend traag als je van een I7 terug naar een Celeron gaat.
                      met de laatste versie kaartlezer die op de tax on web site staat zou het wel moeten lukken (bij mij toch tenminste)
                      nikon coolpix s9100

                      Comment


                      • #12
                        Re: inloggen tax on web

                        Zoals met alles van die inhalige Belgische dievenstaat: PROBLEMEN

                        Comment


                        • #13
                          Re: inloggen tax on web

                          Met een nieuwe laptop, Windows 8.1 met alle opdates, laatste versie Explorer met alle updates en de nieuwste software die op tax-on-web staat voor de e-reader, lukte het niet om in te loggen. Kaartreader werkte wel (ik kon mijn identiteitskaart afdrukken, maar bij verificatie kreeg ik steeds een 404 melding.

                          Met een oude laptop die nog op Vista draait en oude software voor de cardreader, ging het probleemloos (zij het aan de trage kant).

                          Iedereen (zelfs tax-on-web) raadt aan om een andere browser te gebruiken. Is Explorerer dan zo slecht ? Of is de tax-on-web software zo belabberd dat ze niet goed overweg kan met de meest gebruikte browser ter wereld ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: inloggen tax on web

                            IE is enkel meest gebruikt omdat het standaard aanwezig is. Maar is idd belabberd. (Beetje zoals Norton antivirus)

                            Comment


                            • #15
                              Re: inloggen tax on web

                              Ik heb een week of 2 terug de "brief" van mijn schoonmoeder gedaan. 2 min werk nadat de software zijn update had uitgevoerd en de certificaten vernieuwd waren. In FF werkt het, in tegenstelling tot de eerste jaren, zeer vlot. Zelfs toen het zogezegd nog IE only was werkte het met FF + plugin "user agent" waarbij FF zich als IE identificeerde .
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X