Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10 en 11 oktober 2015 - Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel - Bibliotheek Duffel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 10 en 11 oktober 2015 - Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel - Bibliotheek Duffel

    Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel
    Meer info op:

    of
    Evenement door Ysabell op zaterdag, oktober 10 201514 berichten in de discussie.

  • #2
    Re: 10 en 11 oktober 2015 - Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel - Bibliotheek Duffe

    Nog 13 plaatsen vrij...wie snel is...

    Comment


    • #3
      Re: 10 en 11 oktober 2015 - Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel - Bibliotheek Duffe

      Een informatieve pijl richting tentoonstelling aan de ingang was een kleine moeite geweest, het kon wel voor de lezing richting kelder.

      En ik vond het heel jammer dat jullie voor de stand van de gastfotografe niet voor wat beter licht gezorgd hadden.
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: 10 en 11 oktober 2015 - Fototentoonstelling Foto Kunst Duffel - Bibliotheek Duffe

        Beste Frakske,

        Bedankt voor je feedback. Ik neem deze mee naar onze volgende vergadering.
        De pijlen naar de fototentoonstelling waren aanwezig aan de muur maar niet duidelijk zichtbaar.
        Het licht in de bibliotheek is al enkele jaren een hekelpunt en we vragen jaarlijks aan de gemeente voor een betere oplossing.
        Zelf hebben we reeds gezorgd voor het afschermen van de ramen om het invalslicht van buiten te vermijden en extra verlichting op statieven voorzien.
        Echter hangen we vast aan een reglementering voor het gebruik van de bibliotheek .
        Ook is het onzeker of deze locatie in de toekomst beschikbaar blijft voor verenigingen.
        Maar zolang we deze locatie kunnen gebruiken, blijven we op zoek naar verbetering.
        Ik hoop dat dit reeds gedeeltelijk een antwoord geeft.
        Eveneens bedankt voor je bezoek.
        Mvg,
        Isabel

        Comment

        Working...
        X