Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2dehands.be - hoe verkocht item echt verwijderen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2dehands.be - hoe verkocht item echt verwijderen?

    Ik heb een tijdje geleden via 2dehands.be verkocht (lens) maar dat zoekertje staat niet meer actief... dacht ik.
    Ik krijg steeds mails van mensen die deze willen kopen, dus ze kunnen nog reageren. Als ik zoek op 2dehands.be staat ze er idd nog tussen. Nochtans op mijn profielpagina daar staat 'mijn zoekertjes' leeg.
    Ik heb destijds feedback gegeven op de koper, en dacht dat daarmee het zoekertje ook weg was (gezien het van mijn profiel was).

    Iemand ervaring mee?

  • #2
    Re: 2dehands.be - hoe verkocht item echt verwijderen?

    Bizar, als je rechtsboven op je pagina op jouw naam klikt zou daar dat zoekertje zeker niet meer mogen staan, anders daar aanvinken en verwijderen.
    Als het daar niet meer staat dan zou ik alvast bij het zoekertje (als je er tenminste ergens nog aan geraakt) aanpassen met de melding dat het item verkocht is, en zou ik een berichtje sturen naar 2dehands zelf.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: 2dehands.be - hoe verkocht item echt verwijderen?

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Bizar, als je rechtsboven op je pagina op jouw naam klikt zou daar dat zoekertje zeker niet meer mogen staan, anders daar aanvinken en verwijderen.
      Als het daar niet meer staat dan zou ik alvast bij het zoekertje (als je er tenminste ergens nog aan geraakt) aanpassen met de melding dat het item verkocht is, en zou ik een berichtje sturen naar 2dehands zelf.
      Hij staat niet meer bij mijn profiel, en indien ik zelf ernaartoe ga, kan ik op de pagina geen edit ofzo vinden... zal mss toch mailtje worden dan.

      Comment

      Working...
      X