Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Taith Ardudwy Way

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Taith Ardudwy Way


    Eén van de weinige bewegwijzerde paden in Wales.
    Voor de rest is wandelen in Wales vooral met de kaart in de hand de juiste weg vinden.
    Meestal lukt dat zonder probleem maar af en toe is het toch serieus zoeken.



    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

  • #2
    Re: De Taith Ardudwy Way

    Je brengt me helemaal in de GB-sfeer !
    Die muurtjes zijn zo'n heerlijk uitgangspunt. Ook de biezenpolletjes "poppen" er heel mooi uit.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: De Taith Ardudwy Way

      Haha, helemaal met bovenstaande eens...Gaat zeker hoger op de verlanglijst..
      Ook weer een mooie, al mist deze een beetje het mooie licht welke de vorige meer hadden..Maar dat kun je nou eenmaal niet altijd perfect mee hebben..Toch weer een knappe
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: De Taith Ardudwy Way

        Bedankt voor de leuke reacties en het kijken
        Wales was in elk geval een ervaring die voor herhaling vatbaar is.
        We hadden wel geluk met het weer. In de 3 weken slechts 3 dagen regen wat volgens de locals heel uitzonderlijk is
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: De Taith Ardudwy Way

          Mooie foto van dit fraaie landschap en de ladder is een pracht detail.
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: De Taith Ardudwy Way

            Vind het wel jammer dat er zo weinig commentaar wordt gegeven op deze foto want ik vind die geweldig mooi.
            Schitterende kleuren maar vooral een uitstekende compositie, maar van u weten we al lang dat u niet in het wild om u heen fotografeert.
            Dat lang gras en die ladder over het muurtje vind ik zo mooi op de foto.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: De Taith Ardudwy Way

              UItstekend in balans. Mooi gedaan. Gefeliciteerd.

              Comment


              • #8
                Re: De Taith Ardudwy Way

                Ook zonder laagstaande zon een aantrekkelijke weergave. Mooie compositie met het poortje en de ladder.
                Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                Comment

                Working...
                X