Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mollemania

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mollemania

    ©SvR Grand depart 4 juli 2015 -14 by SjoerdvReenen, on Flickr

    Bedankt voor het kijken!
    portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
    Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

  • #2
    Re: Mollemania

    Knappe foto, vind de vignettering mooi in deze.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Mollemania

      Superfoto en haarscherp. Alles zit er in. De snelheid van de renner en de sfeer van de Tour.

      Comment


      • #4
        Re: Mollemania

        Oorspronkelijk geplaatst door Blieck Bekijk bericht
        Superfoto en haarscherp. Alles zit er in. De snelheid van de renner en de sfeer van de Tour.
        Helemaal mee eens! mooie bewerking ook!
        Mvg,
        Gregory
        www.gvg-photo.com

        Comment


        • #5
          Re: Mollemania

          Je hebt hier een mooie omkadering van de renner met de groene borden en het publiek.

          Comment


          • #6
            Re: Mollemania

            Mooie sfeer foto.....van een prachtige proloog. Het was geweldig om erbij aanwezig te zijn en los te gaan met je camera.

            Je standpunt is prachtig....kennelijk was je al vroeg langs het parcours aanwezig.

            Mis wel de volgwagen van Mollema, dat had ik persoonlijk wel erg leuk gevonden
            http://www.artenco-fotografie.nl

            Comment


            • #7
              Re: Mollemania

              Oorspronkelijk geplaatst door Artenco Bekijk bericht
              Mooie sfeer foto.....van een prachtige proloog. Het was geweldig om erbij aanwezig te zijn en los te gaan met je camera.

              Je standpunt is prachtig....kennelijk was je al vroeg langs het parcours aanwezig.

              Mis wel de volgwagen van Mollema, dat had ik persoonlijk wel erg leuk gevonden
              Dat viel mee, ik sliep in Utrecht (genoeg studenten kennen haha). En een beetje creatieve student vindt altijd zijn plek. Bij mensen gaan staan die er vanaf half negen waren, ik schoof om 11u aan. Toch nog tot 18u gestaan..

              Wat betreft de volgauto: zou ik ook leuk vinden. Maar dan had die maar door moeten rijden...
              portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
              Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

              Comment

              Working...
              X