Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heideblauwtjes kopeltje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Heideblauwtjes kopeltje

    Een koppel heideblauwtjes (sorry denk ik toch) , ik vind dit altijd moeilijk om beide goed scherp in beeld te krijgen.

    Is hier toch redelijk gelukt vind ik oogjes beiden scherp , moet wel wat geluk hebben met comp. ivb beeldveld.

    Ik dacht eerst dat Bg nogal druk zou overkomen,ik hou wel een iets minder even BG.




    Bedankt voor mogelijke reacties Casie

  • #2
    Re: Heideblauwtjes kopeltje

    Ik zou die zo wel eens willen ontmoeten,
    De compo mocht iets spannender geweest zijn en de vlindertjes missen wat pit.
    Het groen van de bg mag voor mij ook wat getemperd worden.
    Als dit zo uit de cam kwam dan had ik die een beetje naar rechts gekanteld zodat het bovenste vlindertje wat in de linker ovenhoek terecht kwam, het onderste kwam dan meer naar rechts uiteraard
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Heideblauwtjes kopeltje

      Vlindertjes mogen idd wat meer pit hebben, maar voor de rest is dit een mooi plaatje.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Heideblauwtjes kopeltje

        Zo'n tafereeltje kom je niet vaak tegen, je hebt dus niet veel tijd te verliezen. Eerst enkele opnames maken voor de zekerheid
        en als je merkt dat ze redelijk vast zitten eerst een stapje achteruit zetten en eens goed kijken wat de beste instellingen zijn
        voor het moment, licht, aftstand, kleur, soort achtergrond, diafragma en dergelijke om een zo goed mogelijk inzicht te krijgen.

        Groeten,
        Eric

        Comment

        Working...
        X