Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fuji X-T1 camera manueel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fuji X-T1 camera manueel

    hallo, ik vroeg mij af hoe ik de gehele range van sluitertijden kan gebruiken wanneer ik alles manueel instel op de XT1 camera van Fuji ?? Op de knop staan niet alle sluitertijden op .

    gr
    erik

  • #2
    Re: fuji X-T1 camera manueel

    Probeer eens de links en rechts toetsen op het touchpad achteraan (je weet wel, die 4 met menu ok in het midden).
    Werkt op de meeste denk ik, X-PRO1 en X-E2 ook.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: fuji X-T1 camera manueel

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Probeer eens de links en rechts toetsen op het touchpad achteraan (je weet wel, die 4 met menu ok in het midden).
      Werkt op de meeste denk ik, X-PRO1 en X-E2 ook.
      lieven , ik heb de camera nog niet in mijn bezit , dus als iemand anders die deze camera heeft eens kan kijken .

      Comment


      • #4
        Re: fuji X-T1 camera manueel

        Oorspronkelijk geplaatst door erikstaf Bekijk bericht
        lieven , ik heb de camera nog niet in mijn bezit , dus als iemand anders die deze camera heeft eens kan kijken .
        Als dat bij mij werkt op die twee modellen, is dat ook het geval op de X-T1 en zelfs X-T10. Anders eet ik mijn muts op. :-)
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: fuji X-T1 camera manueel

          Dus ik kan op 2 plaatsen de sluitertijd regelen, namelijk de knop met beperkte tijden en dan via de meerkeuze toetsen ?

          Comment


          • #6
            Re: fuji X-T1 camera manueel

            Oorspronkelijk geplaatst door erikstaf Bekijk bericht
            Dus ik kan op 2 plaatsen de sluitertijd regelen, namelijk de knop met beperkte tijden en dan via de meerkeuze toetsen ?
            Nog beter, de bovenste knop werkt in stops, de links en rechts werkt in derde stops, dus fijnafstemming.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: fuji X-T1 camera manueel

              Bij snelheidsvoorkeuze stel je in principe de sluitersnelheid in per hele stop (EV) via de keuzeknop bovenaan, en kan je verder verfijnen per 1/3 stop met het controlewieltje vóór of achter (naar keuze, te selecteren in het menu).

              Met de nieuwe firmware 4.00 kan je nu ook op de X-T1 de snelheidskeuzeknop op T instellen, en het hele snelheidsbereik per 1/3 stop via een wieltje kiezen.
              BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

              Comment


              • #8
                Re: fuji X-T1 camera manueel

                Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                Bij snelheidsvoorkeuze stel je in principe de sluitersnelheid in per hele stop (EV) via de keuzeknop bovenaan, en kan je verder verfijnen per 1/3 stop met het controlewieltje vóór of achter (naar keuze, te selecteren in het menu).

                Met de nieuwe firmware 4.00 kan je nu ook op de X-T1 de snelheidskeuzeknop op T instellen, en het hele snelheidsbereik per 1/3 stop via een wieltje kiezen.
                ok , Kan ik deze fijnafstelling ook gebruiken wanneer ik volledig manueel werk (M)

                Comment


                • #9
                  Re: fuji X-T1 camera manueel

                  Uiteraard, had ik meteen moeten vermelden...
                  BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                  Comment

                  Working...
                  X