Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rood

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rood


  • #2
    Re: Rood

    Deze foto kan evengoed bij abstract voor mij: even moeten kijken hoe het zat. Heel mooi met de reflectie en dat ene kleuraccenten. Misschien volgende keer kijken wat er in de reflectie staat? (Niet storend nu, maar kan mooie extra dimensie zijn...)
    Voor mij hoeft die kader helemaal niet...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Rood

      Knappe detailopname. (Een Ferrari 458?)
      Voor mij stoort het huis in de reflectie toch wel een beetje, maar de positie van de wagen kon je misschien moeilijk zelf kiezen

      Ik volg Andy over het kader, had zeker niet gehoeven.
      Canon EOS 60D

      Comment


      • #4
        Re: Rood

        Nooit gedacht dat er toch nog een reactie zou komen. ik volg jullie beiden hoor. Positie kon ik niet kiezen, de reflectie wegwerken in PS was ook een optie, maar bewust niet geprobeerd (misschien ken ik het niet voldoende om het mooi te doen).
        En die kader...dat is goesting zeker ? heb een beetje vanalles geprobeerd en dit leek mij niet onaardig.
        in ieder geval bedankt om te kijken en te reageren, we leren altijd bij !

        Comment


        • #5
          Re: Rood

          Ik vind dat kader mooi, het accentueert het rood in de foto.

          Comment


          • #6
            Re: Rood

            Oh ja, het is inderdaad een Ferrari 458 Italia. Die rode kader verwijst toch wel naar het 'oer-kleur' van het merk hé !

            Comment


            • #7
              Re: Rood

              Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
              Die rode kader verwijst toch wel naar het 'oer-kleur' van het merk hé !
              De echte oer-kleur van het merk is geel
              Canon EOS 60D

              Comment


              • #8
                Re: Rood

                Dacht ik ook. Komt het rood niet van alle Italiaanse racewagens ih rood te steken (en vandaar ook Alfa-rood)?


                Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Rood

                  Over fotografie weet ik een heel klein beetje, over auto's weet ik helemaal niets. Soms vind ik er eentje mooi, soms niet....dat is het zowat.

                  Comment

                  Working...
                  X