Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sunset @ Albertkanaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sunset @ Albertkanaal

    Na lange afwezigheid nog eens eentje posten.



    Dank u voor het kijken en de reacties.

  • #2
    Re: Sunset @ Albertkanaal

    De auto zou iets mogen afgelijnder zijn bovenaan, nu verdwijnt hij wat in de achtergrond. Misschien zou een brackering hierbij kunnen helpen hebben om daar detail te winnen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Sunset @ Albertkanaal

      Een beetje de foto bijregelen met Hooglichten/schaduwen links en onderaan wat ruimte weg croppen en dan is die al veel beter.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Sunset @ Albertkanaal

        Bedankt voor de reacties. Ik begrijp jullie punt.

        Persoonlijk heb ik echter deze foto gekozen op te posten net omwille van het feit dat hij een beetje een afwijkende plaatsing had en de auto lijkt op te gaan in de achtergrond. Ik heb in deze serie klassieker gekadreerde en belichte foto's maar deze vond ik het mooist omdat hij net dat beetje anders was. Blijkbaar komt de foto niet op die manier over dan...

        Comment


        • #5
          Re: Sunset @ Albertkanaal

          Hoi,

          Sorry, het spreekt me niet aan. Uitsnede is goed, hij helt iets over naar links.
          Angel eyes zijn mooi uitgelicht, erg goed. Omgeving en achtergrond ook tof.
          Echter ik zou zelf meer lightpainting willen zien, led lampje erover heen bij een lange sluitertijd, dat licht hem mooi uit!
          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Sunset @ Albertkanaal

            Bedankt voor de feedback. Lightpainting is iets waar ik me op termijn nog wel ga aan wagen. Momenteel ben ik bezig om mijn beginnende flitsfotografie nog wat onder de knie te krijgen.

            Comment

            Working...
            X