Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

    Hallo, het gaat vooral instellingen (Olympus OM-D E-M10) focus en belichting maar ook nog andere dingen. Of wie weet een cursus voor dit toestel , liefst in de buurt van Beringen of in een omtrek van +- 100Km.
    Ik geraak niet wijs uit die instellingen van de gebruiksaanwijzingen, daarom zoek ik iets, of iemand die me het zou kunnen uitleggen, persoonlijk. Als het persoonlijk is, is het met een koffietje en een hapje.
    Het probleem is dat het soms lukt en dan weer niet, ik ben eigenlijk niet zo tevreden met het toestel ,ik kom van een D7 Canon maar deze werd me veel te zwaar. Het gekende probleem van zoveel mensen.
    Had ik dit toestel maar bij gehouden. Je kan me mailen op dit adres" johny.broeders@telenet.be "

  • #2
    Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

    Waar heb je een probleem mee?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

      instellingen (Olympus OM-D E-M10) focus en belichting. In het menu.

      Comment


      • #4
        Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

        you tube kan misschien een oplossing bieden

        Comment


        • #5
          Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

          A free one-hour tutorial on how to use the Olympus OM-D E-M10 camera. For more, SUBSCRIBE and like http://fb.com/NorthrupPhotographyTABLE OF CONTENTS/VIDEO I...


          Met een index die je toont wat waar wordt getoond in de video, dan moet je niet alles bekijken, je klikt gewoon op minuut 24.54 focussing modes en verder.

          Comment


          • #6
            Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

            Mooi filmpje en goed (maar mijn engels is niet zo goed) maar ik kan er veel op zien en ga het morgen zeker uit proberen.Alvast bedankt.

            Comment


            • #7
              Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

              Hallo, Wat kan je mij bieden, ben jij uit de buurt ik woon in Beringen.

              Comment


              • #8
                Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

                hoi,

                ik heb al een tijdje een Pen en een OM-D, maar het mooie van deze toestellen is dat het Menu ook een soort van hulp bied, je kunt dit aanzetten nl dan egt hij beknopt uit wat dit is, bij het menu met de tandwieltjes functie "display" dan zie je bij de 7de regel (althans bij mijn pen) de functie programmauitleg, deze kun je aan en uit etten, vervolgens zie je dan elke keer als je in het menu komt en ergens op gaat staan wat deze functie betekent, makkelijker kan niet denk ik.

                Of ijn er hele specifieke functie's die je wil weten ?

                ik woon niet in de buurt (Nederland), maar kan je wellicht ergens mee helpen, heb nl zoweel Canon als Olympus
                Mijn beste Foto moek nog trekke.

                Comment


                • #9
                  Re: Help, wie kan me helpen met het instellen v/e Olympus OM-D E-M10

                  Joi, bedankt heb u raad gevold en het is verhelderend. Danke.

                  Comment

                  Working...
                  X