Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Microsoft's Surface 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Microsoft's Surface 3

    Niet de pro maar de gewone, iemand die deze al heeft?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Microsoft's Surface 3

    Heb vorig jaar de pro versie met 256 flash gekocht voor mijn zoon, Francis. Die is daar toch ten volle van te spreken, maar waarschijnlijk een gans ander machine als de gewone versie. Vooral de mobiliteit en het kunnen nota's nemen met pen tijdens meetings bevalt hem erg. Toen ik hem vroeg of het Mac mocht zijn, was de grotere en gemakkelijker mobile inzetbaarheid van de Surface vooral zijn argument.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: Microsoft's Surface 3

      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
      Heb vorig jaar de pro versie met 256 flash gekocht voor mijn zoon, Francis. Die is daar toch ten volle van te spreken, maar waarschijnlijk een gans ander machine als de gewone versie. Vooral de mobiliteit en het kunnen nota's nemen met pen tijdens meetings bevalt hem erg. Toen ik hem vroeg of het Mac mocht zijn, was de grotere en gemakkelijker mobile inzetbaarheid van de Surface vooral zijn argument.
      Francis, bekijk ook de HP SPECTRE eens. Ik heb hier een DELL actieve pen bij gekocht. Werkt super !
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Microsoft's Surface 3

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Francis, bekijk ook de HP SPECTRE eens. Ik heb hier een DELL actieve pen bij gekocht. Werkt super !
        Mijn dochter werkt bij HP en mijn zoon heeft dit op dat moment overwogen gezien hij er een mooie prijs kon krijgen. Heeft toch gekozen voor de Surface3.Hij zal wel weten waarom zeker...
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Microsoft's Surface 3

          Dat zal wel, en ze zijn min of meer aan mekaar gewaagd. De Surface is echter niet (netjes en zonder kans op brokken ) open te krijgen. Dus voor mij is dit al een no go. En uiterlijk mag je een Spectre gerust naast een MacBook Pro zetten zonder dat ie hoeft te blozen. Zeer degelijk afgewerkt. Nadeel van de Spectre is dat ie zonder stylus wordt geleverd, maar door vele reviews te lezen ben ik op de Dell stylus gekomen, die perfect met de Spectre samenwerkt.

          Francis weet mij wonen, dus hij mag steeds eens komen kijken, en als collega zal hij ook jou wel weten te vinden, dus kan hij misschien beide toestellen irl eens testen.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Microsoft's Surface 3

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            Mijn dochter werkt bij HP en mijn zoon heeft dit op dat moment overwogen gezien hij er een mooie prijs kon krijgen. Heeft toch gekozen voor de Surface3.Hij zal wel weten waarom zeker...
            Omdat iedereen ook een eigen voorkeur heeft zeker? Anders zou iedereen hetzelfde kopen.

            Er zijn wel altijd zaken die meer aanspreken bij de ene dan bij de andere.
            Zo zou ik zelf niet direct voor een Surface kiezen. [emoji1]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Microsoft's Surface 3

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Omdat iedereen ook een eigen voorkeur heeft zeker? Anders zou iedereen hetzelfde kopen.

              Er zijn wel altijd zaken die meer aanspreken bij de ene dan bij de andere.
              Zo zou ik zelf niet direct voor een Surface kiezen. [emoji1]
              Inderdaad, dat klopt, maar de vraag ging over de Surface. En zelf zou ik voor een Mac kiezen uit ervaring.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht

                Inderdaad, dat klopt, maar de vraag ging over de Surface. En zelf zou ik voor een Mac kiezen uit ervaring.
                Mijn ervaring met Mac was de grootste tegenvaller op computergebied die ik ooit ben tegengekomen, ik ga niet meer uitwijden waarom maar nee, nooit geen Mac meer voor mij.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Microsoft's Surface 3

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Mijn ervaring met Mac was de grootste tegenvaller op computergebied die ik ooit ben tegengekomen, ik ga niet meer uitwijden waarom maar nee, nooit geen Mac meer voor mij.
                  Ik heb ook al héél sterk in de verleiding gestaan om een Mac te kopen, maar ben bang dat ik dan de controle over mijn toestel zal verliezen: waar zitten welke bestanden enz....
                  Het zijn ongetwijfeld uitstekende computers, maar een oude boom mag je niet verplanten. Dus toch maar weer voor het Windows systeem gegaan.
                  Alhoewel dat ik persoonlijk vind dat de "basissoft" die met de computer meekomt beter/meer is dan bij Windows....
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Microsoft's Surface 3

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Mijn ervaring met Mac was de grootste tegenvaller op computergebied die ik ooit ben tegengekomen, ik ga niet meer uitwijden waarom maar nee, nooit geen Mac meer voor mij.
                    Paar keer een Surface getest en die werkte wel vlot ... afwerking vind ik wat bizar, maar dat is een eigen voorkeur. ☺

                    Mac ... zelfde ervaring mee en dus ook nooit meer voor mij.
                    Ieder zijn ding.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Microsoft's Surface 3

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Mijn ervaring met Mac was de grootste tegenvaller op computergebied die ik ooit ben tegengekomen, ik ga niet meer uitwijden waarom maar nee, nooit geen Mac meer voor mij.
                      Werk hier met beide systemen en dat lukt perfect. In het begin is het wat wennen, maar na een tijdje lijkt het allemaal wat logischer in mekaar te steken. Eén ding dat je zeker niet moet doen met een Mac is er Windows software op draaien. Geeft grote ergernis. Bvb. een Outlook moet na een tijdje bij het opstarten soms heel lang een identiteitscontrole doen. Dit verhaal is gekend door de gebruikers en er is nog altijd geen afdoende oplossing voor gevonden. En ik begrijp het wel : waarom zouden ze (Microsoft) daar iets aan doen als ze hiermee hun klanten zouden wegsturen. Gelukkig heb je dan het programma Mail van Mac dat juist hetzelfde doet als Outlook.
                      Maar inderdaad, je bent ervoor of ertegen. MS is nog steeds het meest verspreid en zeker op de werkvloer, dat is een feit en de compatibiliteit ervan is ook nog het grootst.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Microsoft's Surface 3

                        Mijn vrouw heeft een Macbook Pro en ik een MS SP3, je mag de HP Spectre er zeker eens naast zetten, maar komt qua design nog niet aan de tippen van een Macbook Pro/Air. Heb je de Macbook Pro 12" al eens van dicht gezien? Als je daar de HP Spectre naast zet, is het meer Belle (Apple) en het Beest (HP)
                        Vergelijken met een MS SP3 kan je ook niet, want een SP3 of S3 heeft geen fysiek toetsenbord, dus sleur je altijd gewicht mee wat bij de SP3 of S3 niet het geval is.
                        Ik vond de HP Spectre vrij zwaar voor een hybride toestel, tijdens mijn testperiode.
                        Bij de SP3 of S3 met een Typecover heb je alsnog een 'fysiek' toetsenbord, maar je kan verder zonder toetsenbord. Voor puur surfen werkt dit bijzonder goed, heb je wat meer typwerk klik je de Typecover er tegen.
                        De Typecover doet ook dienst als schermprotectie voor als je hem ergens meeneemt.
                        De S3 is een leuk toestel maar is niet geschikt voor Lightroom en/of Photoshop toepassingen, hiervoor heb je minstens een SP3 nodig met een i3.
                        Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

                        Comment

                        Working...
                        X