Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop nieuwe cd speler

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • aankoop nieuwe cd speler

    Na 20 jaar trouwe dienst heeft mijn Harman Kardon cd speler de geest gegeven.
    Ik heb 600 euro over een nieuwe, en twijfel tussen de Rotel CD 12 en de NAD CD 546 BEE.
    Iemand ervaring met één van deze twee ?
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

  • #2
    Re: aankoop nieuwe cd speler

    Ik vrees dat niemand je hier zal kunnen helpen als het specifiek om deze modellen gaat.
    Dit zijn CD players van de nieuwere generatie.
    Met wat ik hier en daar kan lezen zijn hier geen mensen die daar nog geld aan uitgeven.
    Het zal eerder een goede media-player zijn met eigen of losse DAC.

    Mijn hele CD collectie heb ik ook gedigitaliseerd en op een iPod staan.
    Deze zit wel in een doc van Onkyo die het signaal digitaal met mijn DAC verbindt.
    Als CD player heb ik nog een Rega Planet staan.
    Toch ook wel 'n prijzig toestel ook digitaal aan dezelfde DAC aangesloten.
    Ik merk als je dat deftig bekabeld zeer goed klinkt. Ook op High-End niveau.

    Als het toch een fysieke player moet zijn, zou ik minstens kijken of er een USB aansluiting op zit.
    En natuurlijk welke DAC er in zit.

    Dit toestel is misschien wat voor jou, maar luisteren moet je eerst zelf


    Hier zit wel niet de Wolfson DAC in, gelijk de door jou vermelde players, maar de Burr-Brown.
    Maar als je niet tevreden bent kan je het, in ergste geval, gefundeerd terugsturen.
    Zelf beluisteren als laatste boodschap is aan te raden. Smaken verschillen.

    Succes

    Comment


    • #3
      Re: aankoop nieuwe cd speler

      Bedankt voor je reactie. Ik zie het niet echt zitten om al mijn cd's te digitaliseren en in al die draadloze toestanden geloof ik niet echt.
      Heb wel onlangs een miniblink van Arcam aangeschaft waarmee je muziek van de laptop, smartphone of tablet naar je versterker kan sturen. Klinkt lang niet slecht maar het is ook niet echt super (kan ook niet voor die prijs).
      Zal in het w/end eens gaan luisteren en dan beslissen.
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment

      Working...
      X