Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook account probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook account probleem

    Gisteren probeerde ik in te loggen op m'n facebook account.
    Ik zit al jaren op facebook, maar niet onder mijn echte naam, maar een naam in combinatie met m'n bedrijf.
    Nu kreeg ik gisteren bij het inloggen ineens de melding dat mijn login naam niet mijn echte naam blijkt te zijn
    en door de FB policies moet dat aangepast worden.
    Dus dan kreeg ik een formuliertje waarin ik m'n echte voornaam & familienaam moest schrijven en vervolgens updaten.
    Dat updaten lukte niet en ik kreeg de hele tijd een foutmelding waardoor ik niet kon inloggen.
    Dat is nu al bijna 2 dagen geleden en nog steeds kan ik niet inloggen.
    Wat blijkt nu ... Mijn account zelf is ook niet meer vindbaar op Facebook en al mijn posts wat ik gemaakt heb zijn ook weg.
    Hetgene dat niet weg is, zijn mijn commerciële pagina's, maar het probleem wat ik daar dan bij heb, is dat ik daar betaal advertenties
    mee heb lopen, maar ik kan daar zelfs niet meer in om het te controleren of aan te passen of dergelijke.
    Dus dat blijft maar gewoon doorlopen. Echt miserie heel die Facebook en je kan hun zo ook niet gewoon even bellen.
    Iemand enig idee hoe ik dit terug in orde kan krijgen ?

  • #2
    Re: Facebook account probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door beatbrother Bekijk bericht
    Nu kreeg ik gisteren bij het inloggen ineens de melding dat mijn login naam niet mijn echte naam blijkt te zijn
    en door de FB policies moet dat aangepast worden.
    Dus dan kreeg ik een formuliertje waarin ik m'n echte voornaam & familienaam moest schrijven en vervolgens updaten.
    Dat updaten lukte niet en ik kreeg de hele tijd een foutmelding waardoor ik niet kon inloggen.
    Ik denk direct aan phising. Hoe kan men bij FB weten dat je naam bij hen niet je echte naam is?
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Facebook account probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Ik denk direct aan phising. Hoe kan men bij FB weten dat je naam bij hen niet je echte naam is?
      Omdat zijn bedrijfsnaam erin voor komt. Dit is al duizenden mensen overkomen..



      Facebook recently updated its community standards. As the company noted in the announcement accompanying the change, their “policies and standards themselves are not changing,” but that they wanted to provide more clarity to a set of existing rules that have often been misunderstood by users. While...


      Bezwaar indienen:



      Jan

      Comment

      Working...
      X