Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ééntje voor Thé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ééntje voor Thé



    Frank (De Mens) draagt een lied op voor Thé daar ergens boven de wolken
    Rock for Specials woensdag 24 juni


    enjoy

    Nathan
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: ééntje voor Thé

    Deze foto ging bij mij regelrecht de prullenmand in...
    Niet bepaald flatterend
    StijnDeGrauwe.be

    Comment


    • #3
      Re: ééntje voor Thé

      ik volg wel ergens, maar ik vind de ruimte die je bovenaan laat wel mooi passen in het verhaal.

      Comment


      • #4
        Re: ééntje voor Thé

        Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
        Deze foto ging bij mij regelrecht de prullenmand in...
        Niet bepaald flatterend
        Ben blij dat er iemand hetzelfde denkt als ik.......
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: ééntje voor Thé

          Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
          Deze foto ging bij mij regelrecht de prullenmand in...
          Niet bepaald flatterend
          oesje ik wist niet dat beelden flatterend moesten zijn
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: ééntje voor Thé

            Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
            ik volg wel ergens, maar ik vind de ruimte die je bovenaan laat wel mooi passen in het verhaal.

            ...het verhaal dacht ik ook belangrijk(st) te zijn in een beeld?
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment


            • #7
              Re: ééntje voor Thé

              Er zijn geen regels over hoe een foto moet zijn.
              Je titel en de foto zeggen iets volledig anders. Ik zie niets wat met Thé te maken heeft.
              Wat de rest van de foto betreft, had deze in Fotofun gestaan met een grappig stukje tekst bij, no problem! Dit is het showcase gedeelte. Hier plaats je je beste platen.
              Als dit je beste plaat is, dan ben ik persoonlijk niet nieuwsgierig naar de rest.
              Anders moet je aan Frank zelf eens vragen wat hij van deze foto denkt?
              StijnDeGrauwe.be

              Comment


              • #8
                Re: ééntje voor Thé

                Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                Er zijn geen regels over hoe een foto moet zijn.
                Je titel en de foto zeggen iets volledig anders. Ik zie niets wat met Thé te maken heeft.
                Wat de rest van de foto betreft, had deze in Fotofun gestaan met een grappig stukje tekst bij, no problem! Dit is het showcase gedeelte. Hier plaats je je beste platen.
                Als dit je beste plaat is, dan ben ik persoonlijk niet nieuwsgierig naar de rest.
                Anders moet je aan Frank zelf eens vragen wat hij van deze foto denkt?

                ....niets met Thé te maken, is natuurlijk iets moeilijker als ongeveer 1 uurtje voor deze opname Thé Lau is overleden.....en uit respect Frank Vanderlinden een lied opdraagt aan zijn overleden collega/vriend Thé ....luidkeels roept deze is voor jou Thé ergens boven de wolken ondertussen zijn ogen naar de hemel richt .....

                maar ok, respect en dank voor elke mening ook voor de niet-likers

                ik denk dat Frank dit ok vindt......hij verstond de titel waarschijnlijk wel en weet dat het niks met thee te maken heeft.......in fotofun had deze opname alleszins niet funny geweest!!!
                www.lensculture.com/nathan-verstraete

                Comment


                • #9
                  Re: ééntje voor Thé

                  Oei, er is er eentje in zijn gat gebeten
                  Voor mij heeft de foto niets met Thé te maken. Er is op de foto niet te zien dat dit lied voor Thé is, niet dat Thé een uur ervoor overleden is, noch is er geluid bij deze foto waarop ik Frank hoor roepen ;-)
                  Alleen Frank die voor mij een belachelijk gezicht trekt.
                  StijnDeGrauwe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: ééntje voor Thé

                    Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                    Oei, er is er eentje in zijn gat gebeten
                    Voor mij heeft de foto niets met Thé te maken. Er is op de foto niet te zien dat dit lied voor Thé is, niet dat Thé een uur ervoor overleden is, noch is er geluid bij deze foto waarop ik Frank hoor roepen ;-)
                    Alleen Frank die voor mij een belachelijk gezicht trekt.


                    zo rap ben ik niet in mijn gat gebeten

                    grtz

                    Nathan
                    www.lensculture.com/nathan-verstraete

                    Comment


                    • #11
                      Re: ééntje voor Thé

                      Als de volgende nu schrijft dat fotografie niets met gevoel te maken heeft begin ik alvast mijn tenen op te eten tot er niets meer overblijft.
                      En dat terwijl Thaann/Nathan goed aangeeft waar de foto over gaat.

                      Dit is een krachtig beeld van een krachtige emotie, misschien wat gemis aan scherpte op sommige plaatsen, maar wel een krachtige foto.
                      ...leeg...

                      Comment


                      • #12
                        Re: ééntje voor Thé

                        Ik zeg nergens dat fotografie niets met gevoel te maken heeft, maar de foto moet dat gevoel weergeven, niet de begeleidende tekst!
                        StijnDeGrauwe.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: ééntje voor Thé

                          Oorspronkelijk geplaatst door Darth_Stijn Bekijk bericht
                          Ik zeg nergens dat fotografie niets met gevoel te maken heeft, maar de foto moet dat gevoel weergeven, niet de begeleidende tekst!
                          dan zullen we vanaf nu allemaal titelloze beelden op het forum zetten en gissen we over wat het gaat? :-) :-)

                          we kunnen toch niet altijd/allemaal "schone schijn beelden" maken waar mensen er beter opstaan dan dat ze zijn (versta mij niet verkeerd dat dat geen goede beelden kunnen zijn)....fotografie heeft meerdere aspecten dan dat toch....maar ik blijf erbij als je het geen goed beeld vind is dat je recht.....dancingbeelden waar zulke schone schijn mensen opstaan zeggen mij ook niet veel behalve dat ik WEL kan zeggen dat het een goed beeld is niettegenstaande het me niet veel zegt......


                          ik wou gewoon een beeld brengen van een ontroerde Frank die een lied opdraagt aan een overleden vriend Thé ...er zijn mensen die het een belachelijk gezicht vinden en tja sommige zien het wel.....no prob at all, no hard feelings en zeker niet in mijn gat gebeten :-)
                          www.lensculture.com/nathan-verstraete

                          Comment

                          Working...
                          X