Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hadrian's wall + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hadrian's wall + update

    Toch ook iets wat je gezien en gefotografeerd moet hebben(denk ik) is de Hadrian's wall.
    De muur is gebouwd door de Romeinen om de "wilde" Schotten tegen te houden. Hij loopt dan ook helemaal van Oost naar West, door heel Schotland.
    Deze locatie is bij het Birdoswald Roman Fort, in de omgeving van Gilsland. (ten westen van NewCastle)

    Hadrian's wall.


    Update.


    Ook hier weer een GROTE

    Omdat ik niet kon kiezen, nog 1 van deze locatie,bij beoordeling. Maar vanuit een ander hoek. (benieuwd naar jullie mening)
    Last edited by Johan1956; 26 juni 2015, 16:56.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Hadrian's wall

    Mooi ook,
    Zelf had ik de cam meer naar links gedraaid om te proberen de dieptewerking te versterken.
    De voorgrond is mij wat somber, die wolk zal daar voor iets tussenzitten maar ik zou die voorgrond toch een klein beetje durven ophelderen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Hadrian's wall

      Mooi vastgelegd Johan en je wordt het beeld ingetrokken
      De opname in beoordeling vind ik ook heel geslaagd en daar wat meer te zien van de omgeving

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Hadrian's wall

        Een mooie foto Johan maar die in beoordeling vind ik beter. Bij deze zit je als kijker een beetje tegen de muur aan te kijken in plaats van het beeld ingezogen te worden (wat wel de bedoeling was denk ik. Het zal waarschijnlijk niet mogelijk geweest zijn daar ter plaatse maar een iets hoger standpunt zou het beeld meer opentrekken denk ik.
        Maar toch een mooi beeld.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #5
          Re: Hadrian's wall

          Mooi beeld met veel diepte door de muur, en lekkere dikke wolken..
          Ik had hem al gezien natuurlijk, maar moet nu toch ook zeggen dat die in beoordeling nog mooier is, het valt me nu pas op hoe mooi het licht daar op het gras in de voorgrond valt.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Hadrian's wall

            Door de opmerking van Frans aan het denken gezet, en daarom een update geplaatst.
            Bedankt Frans.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Hadrian's wall

              Mijn dank voor de UP, ik vind hem beter
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Hadrian's wall

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Door de opmerking van Frans aan het denken gezet, en daarom een update geplaatst.
                Bedankt Frans.
                Oeps, de anderen natuurlijk ook vriendelijk bedankt voor de mooie reacties.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Hadrian's wall

                  Mooi gedaan.
                  Op he eerste zich een oude muur, maar met uw uitleg er bij, een indrukwekkend bouwwerk.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hadrian's wall

                    De dieptewerking doet het hier goed. Ook de wolken brengen dynamiek in het beeld. Kwa belichting houd ik het op het origineel. (mijn smaak)
                    Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                    Comment

                    Working...
                    X