Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kopen bij www.powerinnumbers.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kopen bij www.powerinnumbers.com

    ik weet het , het is al besproken maar ik vind het niet direkt terug.
    Ik wil iets kopen bij deze firma , en mijn vraag is , moet ik nog op andere kosten rekenen ( invoer taksen ofzo )
    of klopt het wat zij zeggen met de verzending van UPS bij ?
    NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

  • #2
    Hoe het precies formeel geregeld is weet ik niet maar een 3 maanden terug heb ik een x-drive + wat kleine extra's besteld bij PIN. Ik heb buiten de transportkosten (nog) geen extra kosten gehad. Binnen 4 dagen had ik de spullen in huis. Bij verzending vanuit PIN heb ik een DHL tracingnummer gekregen waarmee ik het pakket overal kon volgen.
    Niets dan lof. Mijn buurman heeft 2 weken geleden het een en ander besteld hetzelfde verhaal.
    Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
    Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

    Comment


    • #3
      rob266 bedankt voor de reaktie
      dan ga ik nu ook maar eens bestellen thx
      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

      Comment


      • #4
        als je wat pech hebt, dan komen er nog wat douane kosten bij, maar deze zijn nooit overdreven
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Bij het bestellen van kaartjes ga je niets bij moeten betalen, alleen verzendingskosten. Als je een X-drive besteld, en je pakje wordt of gaat geleverd worden krijg je telefoon van DHL met de vraag of je een BTW nummer hebt. Als particulier zeg je dan nee, en dan krijg je enkele dagen erna een rekening van zo een 15€.
          Als je dan kaartjes of batterijen erbij besteld zal PIN dit allemaal netje in de doos van de X-drive leggen.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            ok bedankt , dan weet ik wat me te wachten staat
            NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

            Comment


            • #7
              Vreemd tot op de dag van vandaag heb ik nog geen telefoontje van DHL gehad. Is dat standaard of random? Wat mij wel opviel is dat ze bij PIN een zeer laag bedrag op het pakket hadden gezet om de waarde van het pakket aan te geven.
              Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
              Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

              Comment


              • #8
                Originally posted by rob266
                Vreemd tot op de dag van vandaag heb ik nog geen telefoontje van DHL gehad. Is dat standaard of random? Wat mij wel opviel is dat ze bij PIN een zeer laag bedrag op het pakket hadden gezet om de waarde van het pakket aan te geven.

                Dat iemand dit open en bloot op een forum zet....kan je het dan niet beter direct aanklagen ?

                Comment


                • #9
                  Bij de levering van mijn x-drive ook een telefoontje van DHL en daarna een rekening van 13 EUR gekregen. Maar de prijs blijft met deze extra kosten toch nog goed.
                  Geniet van foto's maken

                  Comment

                  Working...
                  X