Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia Lumia 530/535

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nokia Lumia 530/535

    Ik heb de kans om met een voucher een Nokia Lumia 530 te krijgen. Nu blijkt dit een popupair toestel te zijn en lijkt me dat wel een goeie deal, zo helemaal gratis. Of ik kan 30 euro bijleggen voor een Lumia 535. Nu heb ik de specs liggen vergelijken en blijkt dat de 535 toch een trapje hoger ligt nl. 1Gb RAM ipv 512Mb, 5 inch ipv 4 inch, enz.
    Zelf heb ik al een Motorola Moto G met Android maar ben al een tijdje geïnteresseerd in Windows phone dus dit lijkt mij de ideale gelegenheid om er zelf ervaring mee op te doen.

    Maar graag kreeg ik wat feedback over beide toestellen. Mensen hier die een 530 of 535 hebben ? Ervaringen ?
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Nokia Lumia 530/535

    ik weet dat m'n vrouw gefrustreerd was in haar 530 vanwege eigenaardige bugs/crashes, die bleven bestaan zelfs na herstel onder garantie

    Comment


    • #3
      Re: Nokia Lumia 530/535

      Ik zou nooit een windows phone kopen. Veel te weinig ondersteuning door apps etc.

      Mijn voorkeursvolgorde van OS: iOS, Android, Windows.

      Comment


      • #4
        Re: Nokia Lumia 530/535

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ik zou nooit een windows phone kopen. Veel te weinig ondersteuning door apps etc.

        Mijn voorkeursvolgorde van OS: iOS, Android, Windows.
        De enige apps die ik gebruik zijn mail, calendar, facebook en twitter. Af en toe eens shazam en gps.
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: Nokia Lumia 530/535

          Bank apps?
          Kranten?

          Nu ja, als je die GSM krijgt, en die doet wat jij verwacht. Doen hé.

          Comment


          • #6
            Re: Nokia Lumia 530/535

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Bank apps?
            Kranten?
            Ben bij Belfius, die app werkt blijkbaar even goed op WP als op iOS en Android.
            Kranten lees ik niet op m'n telefoon. Nieuws apps zijn er ook wel genoeg, denk ik (msn onder andere al).
            Ergens gelezen dat het aantal apps op de Windows phone store de 300 000 nadert. Zal waarschijnlijk ongelooflijk veel crap tussen zitten, maar dat is ook het geval bij de App Store en Google Play. De apps die nog ontbreken zullen er wel komen en gebruik ik eigenlijk sowieso op Android ook niet.
            Heb toch besloten wat bij te leggen voor een 535. De 530 heeft maar 512Mb RAM en da's wat krap voor wanneer Windows 10 eraan komt.
            Wel benieuwd hoor.
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: Nokia Lumia 530/535

              Ik heb mij zelf onlangs de 535 aangeschaft, en ik kan melden dat deze meer dan behoorlijk werkt.

              Tot op heden geen enkel probleem kunnen vaststellen en alle apps die ik nodig heb zijn er voor te vinden. Het is dan ook een WP8.1 toestel, en hiervoor beginnen de apps al wat vlotter binnen te komen. Mijn vorige werkte nog op versie 7.8 en daar kon je inderdaad al wat moeilijker de juiste apps voor vinden.

              Dit toestel zal trouwens WP10 zonder problemen kunnen draaien, wat voor de toekomst ook al goed zit.


              Persoonlijk is mijn voorkeur altijd uitgegaan voor een Windows Phone, omdat ik bijna alles wat ik gebruik via Microsoft doe. (Kalender, enz...) Nu is er bij Facebook onlangs wel een verandering gebeurd, waardoor enkele functies van Microsoft <-> Facebook niet meer zullen werken, maar je kan nog altijd zonder problemen de Facebook apps verder gebruiken, het zit enkel niet meer zo geïntegreerd in de apps van Microsoft zelf, maar persoonlijk vind ik dat nog niet zo erg. Ik heb via Microsoft toch sowieso mijn eigen contactlijsten opgesteld.

              Nee, de 535 is zeker een goed toestel en ik raad die zeker aan. En, de toevallige foto die ik al eens heb gemaakt met dit toestel ben ik ook redelijk tevreden over. Voor nu en dan eens snel een snapshot te nemen, is deze zeker geschikt.
              Mvg,
              Rudy Mas
              Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

              Comment

              Working...
              X