Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

software voor managen van afspraken in eenmanszaak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • software voor managen van afspraken in eenmanszaak

    Heeft er iemand ervaring met software om de afspraken van een éénmanszaak te managen? (time management).

    Het betreft een kapperszaak, waarbij de afspraken allemaal telefonisch gebeuren (maw er dient geen automatisch afsprakensysteem (vb. via website) mogelijk te zijn).

    Wat de beperking is van de standaard kalender is (maw wat we graag bij zouden zien) is het invoeren van bepaalde types afspraken (vb. knippen, kleuring,...) met hun respectievelijke tijd die ze innemen, zodat dit automatisch ingevuld wordt. Deze zouden ook in een duidelijk kleur in de agenda per type moeten verschijnen.

    Ook het bijhouden van de klantgegevens (database) zou een pluspunt zijn.

    Alles zou op mac moeten lopen (eventuele iphone app zou een plus zijn, maar hoeft niet).

  • #2
    Re: software voor managen van afspraken in eenmanszaak

    Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht

    Alles zou op mac moeten lopen (eventuele iphone app zou een plus zijn, maar hoeft niet).
    En dat is juist meestal het probleem. Zelf werk ik met een software voor mijn praktijk waarvoor ik jaarlijks een degelijke huur betaal. Alleen.., werkt enkel met Windows. Kan die dus op mijn MBP niet gebruiken, tenzij ik Parallels of iets dergelijks draai. Dat heb ik ooit gedaan, maar dit is enkel naar problemen zoeken. Ik was anders ook mijn praktijk al lang overgeschakeld naar Apple.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Re: software voor managen van afspraken in eenmanszaak

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht

      Alles zou op mac moeten lopen (eventuele iphone app zou een plus zijn, maar hoeft niet).
      En dat is juist meestal het probleem. Zelf werk ik met een software voor mijn praktijk waarvoor ik jaarlijks een degelijke huur betaal. Alleen.., werkt enkel met Windows. Kan die dus op mijn MBP niet gebruiken, tenzij ik Parallels of iets dergelijks draai. Dat heb ik ooit gedaan, maar dit is enkel naar problemen zoeken. Ik was anders ook mijn praktijk al lang overgeschakeld naar Apple.
      Hangt misschien wel een beetje af van beroep tot beroep. Ik weet dat programma's voor geneesheren geen probleem is gezien velen onder hen met Apple werken, althans in hun privé-paktijk.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: software voor managen van afspraken in eenmanszaak

        Toevallig weet ik van het bestaan van deze software: http://www.beautydesk.be/ned/kapsalon.php.
        Een kennis-kapster is er tevreden over.

        Comment


        • #5
          Re: software voor managen van afspraken in eenmanszaak

          Zorg dat je een systeem vindt dat in the cloud draait.
          Alles via een dedicated website, dan ben je onafhankelijk van je toestel, Os etc.
          En je kan op ieder toestel aan je afspraken.

          Comment


          • #6
            Re: software voor managen van afspraken in eenmanszaak

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Toevallig weet ik van het bestaan van deze software: http://www.beautydesk.be/ned/kapsalon.php.
            Een kennis-kapster is er tevreden over.
            Thanks, ga ik even navragen of die ook op mac draait, want de video ziet er wel goed uit.

            Nadeel zoals anderen zeggen is vaak dat zoiets enkel voor Windows geprogrammeerd wordt. Jammer want ik vermoed dat het omvormen naar een Mac install toch niet zo complex hoeft te zijn?

            Nu hebben we de standaard calendar 'misbruikt' en verschillende agenda's gemaakt (vb. knippen - 30min) om deze in een duidelijk verschillende kleur erin te laten verschijnen, en al een indicatie te hebben hoe lang het duurt. Maar een systeem als hierboven heeft wel een diepere intelligentie/automatisering.

            Comment

            Working...
            X