Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde ?

    Ik zocht enkele "fotogenieke" plaatsen of mooie zichten dichtbij voor portretfotos, maar denk dat ik eraan ben voor de moeite.
    Met enkele vrienden hebben we eens de opaalkust rondgereden, was niet echt ons ding qua landschappen/rotskust.

    -Audresselles was nog redelijk, maar cap griz/blanc nez vonden we echt niet mooi.
    -België enkel wat duinen en toerisme.
    -Cadzand wat paaltjes in de zee, maar ook niet zo speciaal.

    Volgens een collega is het mooiste fotogenieke te zien na Boulogne Sur Mer en vanaf Zeeuws Vlaanderen.
    Klopt dit? Dan zal ik er toch een ganse dag van moeten maken en vroeg vertrekken.

    Of weten er hier fotografen toch wat mooie "verborgen" plaatsjes zijn op gans deze kuststrook ?
    Last edited by CanonYouCan; 20 juni 2015, 13:56.

  • #2
    Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

    Hoe kan er nu op een stuk van bijna 100 km niks te zien zijn...

    Beter zoeken hé.

    En anders, ik weet in Vanuatu nog een mooi plekje.

    Comment


    • #3
      Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

      Niks gevonden, tips van kenners portret/landschapsfotografen welkom

      Comment


      • #4
        Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

        tja ik zie die combinatie niet zo hoor.
        Je zoekt mooie landschappen of locaties voor portretfoto,s.
        denk dat die mooie locaties dan gaan afleiden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

          Da's waar ik serieus aan twijfel : ik ben gewoon speciale plaatsen te zoeken
          Nu ik meer portretfotografie zal doen dacht ik dat de combinatie van een prachtlocatie + model super zou zijn.

          Sommige fotografen zeggen inderdaad dat de achtergrond niet belangrijk is hiervoor en dat het één en al bokeh is,
          maar je kan zowel achter je hoek portretten maken dan

          De locatie heeft toch ook iets van invloed of totaal niets ?

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          tja ik zie die combinatie niet zo hoor.
          Je zoekt mooie landschappen of locaties voor portretfoto,s.
          denk dat die mooie locaties dan gaan afleiden.
          grt,bouk.

          Comment


          • #6
            Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

            Er is wellicht om de 10 meter iets fotogeniek te zien op de strook die je aanhaalt, alleen... je moet het zien .

            Comment


            • #7
              Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

              Ben laatst in en rond Neeltje Jans geweest en heb wel eea vastgelegd. Spijtig dat ik niet vlakbij de vuurtoren van Burg-Haamstede kon.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

                Wie de Opaalkust bezoekt en niets fotogenieks ziet, die zal het na tips op dit forum ook niet zien.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #9
                  Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

                  Je moet dan ook niet rondrijden, maar rondwandelen : )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Niets fotogenieks op kustlijn Boulogne Sur Mer - België -Cadzand - Westerschelde

                    Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                    Wie de Opaalkust bezoekt en niets fotogenieks ziet, die zal het na tips op dit forum ook niet zien.
                    ...laatst zijn hier een paar heel mooie foto's van aan de Opaalkust gepost... en wie de landschappen van in die streek (eigenlijk elke streek hoor! zie ook post #6 van Djivan) niet kan appreciëren....
                    "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                    Comment

                    Working...
                    X