Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weeral goedkoper ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weeral goedkoper ...

    ... en de keuze blijft verscheurend.

    Canon 5D mk III voor 1920 euro
    of
    Canon 7D mk II voor 1150 euro
    beiden bij eGlobalCentral
    jaja kweetet, het blijft een internetbestelling vanuit Hongkong, met alle gevaren, en er zullen wel commentaren op volgen
    maar het zijn verleidelijke prijzen , en veel kopers hebben positieve ervaringen met deze site

  • #2
    Re: Weeral goedkoper ...

    De kans dat zo'n bestelling door de douane geraakt zonder dat er kosten bijkomen is wel wat kleiner dan wanneer je kleine spulletjes bestelt.
    Als je er btw en invoertaksen bijtelt, dan kan je die camera's hier wel goedkoper vinden, en dan heb je ook geen problemen met de garantie.

    Je moet het zelf weten, jij neemt zelf het risico als je die daar koopt...
    Ik heb ooit meer dan 60 euro kosten moeten betalen op een bestelling van 118 dollar...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Weeral goedkoper ...

      Is idd eeeeeeeeeeel vreemd.
      Prijs is al heel lang stabiel en ineens zakt em zo fel.

      Ge moet goe z.t zijn om zoiets op die site te kopen als je weet dat em in duitsland pakweg 50 euro duurder is.


      Waarom de prijs zo gezakt is, is me ook een raadsel. Want das toch een slordige 20% op een paar dagen tijd. (dollar versus euro?)

      Comment


      • #4
        Re: Weeral goedkoper ...

        Bart , ik heb hetzelfde aan de hand gehad bij een bestelling van een winterjas .

        Comment


        • #5
          Re: Weeral goedkoper ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Ik heb ooit meer dan 60 euro kosten moeten betalen op een bestelling van 118 dollar...
          ik heb eens hetzelfde gehad met iets van 600 dollar... reken maar dat het lesje geleerd was.

          Comment


          • #6
            Re: Weeral goedkoper ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik heb ooit meer dan 60 euro kosten moeten betalen op een bestelling van 118 dollar...
            Gebeurde jouw bestelling toen ook met eGlobalCentral ? Zij "beloven" dat ze alle douanekosten op zich nemen ...

            Comment


            • #7
              Re: Weeral goedkoper ...

              Ik heb al drie maal besteld bij Eglobal Central.
              Snelle levering, heel goed verpakt, € 0,00 verzendingskosten en.............................. 0,00 douane kosten.
              Garantie is idem als de grote merken in België.

              Als er nu eens eentje goedkoop is dan is het ook niet goed.
              Ondertussen kost de Canon EOS 5D Mark III Body Only Digital SLR Camera weeral € 1,997.99.
              O ja, als je een like doet op FB krijg je nog een kleine korting.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X