Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke camera raden jullie aan.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke camera raden jullie aan.

    Hej iedereen. Eerst en vooral, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb dit forum gevonden via google en heb mij erop aangemeld omdat ik een passie heb voor filmen van mijn hobby, maar
    het is niet zo simpel en kan wel wat extra info gebruiken. Mijn hobby is airsoft, ik weet niet of dit gevoelig ligt op dit forum omdat het toch over replica wapens gaat, maar dit is een legale
    hobby uiteraard die in België door redelijk veel mensen wordt gespeeld.

    Zelf film ik al op dit moment en dit met de gopro 3+ black editon. Het is zeker een goede camera voor CQB airsoft ( is wanneer we binnen spelen ) , maar wanneer je buiten speelt heb je
    eigenlijk ver niets aan de beelden. De gopro dient vooral om sporten te filmen met een wide view, maar dat is voor airsoft op een buiten terrein niet de ideale oplossing. Wanneer je in een
    bos van 40 meter naar iemand schiet zie je eigenlijk niets. Op de filmpjes kan je dan zelf niet eens de speler zien zitten of dergelijke. Mijn CQB filmpjes kan je hier bekijken. Daaraan kan je zien
    dat je alles goed kan zien. Speel ook speciaal met een tracer, zodat de bolletjes opgelicht worden zodat je goede filmpjes kan maken. Zie mijn kanaal.

    Vandaar dat ik al enige tijd bezig ben met een soort scope cam, een camera die dus enorm inzoemt via de scope. Echter weet ik niet of dit wel de ideale oplossing is en wil ik mij graag wat laten
    informeren.

    Voor buiten speel ik ook met een M4. Zelf heb ik een 3D printer en ben al enige tijd bezig met een mount te printen voor mijn gopro net op de juiste hoogte te kunnen zetten zodat deze goed in een magnefier ( 4x zoom ) staat, maar die angle goed krijgen is bijna niet te doen. Om een idee te geven hoe een M4 eruit ziet, bij deze. Zo weet je waat ik over praat en waar ik ook de camera zou willen hangen.



    Ik was aan het denken om op de M4 aan de rails aan de zijkant een camera te hangen die:
    1, super goede kwaliteit heeft. Toch zeer duidelijke filmpjes kan maken in zowel slecht als goed weer.
    2, kan inzoomen, liefst zelf tot x30
    3, zo klein mogelijk is, mijn M4 weegt al veel en een grote camera aan de zijkant is niet handig.

    Ik zou achteraf er zelf een soort scope gevoel kunnen op monteren met een kruis in of dergelijke.

    Voor een sniper bestaat het al, maar zo een camera kan je moeilijk aan de zijkant van een M4 hangen. Zie dit filmpje van de scope came hoe hij gemaakt wordt door iemand die ik al langere tijd volg op youtube.

    ▶ Check out my Zoomcam: https://novritsch.com/product/zoomcam/FOLLOW ME:⏺ http://facebook.com/novritsch⏺ Instagram: NOVRITSCH⏺ Snapchat: NOVRITSCH


    Deze zou ik wel ook willen namaken voor mijn sniper, maar zou eerst voor mijn M4 iets willen vinden. Omdat mijn budget niet super super groot is zou ik liefst 1 camera kopen voor zowel mijn M4 als Sniper, want weer
    2 extra camera's is toch weer een budget

    Hopelijk kan ik wat info krijgen op dit info. Alvast bedankt.
    Moest het topic gevoelig liggen, gelieve dan te sluiten.

    Michaël
Working...
X