Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

flitser

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • flitser

    Ben een leek in fotografie en heb mij eindelijk een eos 300d kunnen aanschaffen. Omdat de bijgeleverde lens een beetje beperkt was heb ik een tamron 28-300 ultra zoom xr f bijgekocht. Nu heb ik eigenlijk 2 vragen, was dit een goede of een slechte keuze en welke flits is het beste geschikt voor de eos 300d ?
    Nog veel fotoplezier, groetjes

  • #2
    Originally posted by jack01
    Ben een leek in fotografie en heb mij eindelijk een eos 300d kunnen aanschaffen. Omdat de bijgeleverde lens een beetje beperkt was heb ik een tamron 28-300 ultra zoom xr f bijgekocht. Nu heb ik eigenlijk 2 vragen, was dit een goede of een slechte keuze en welke flits is het beste geschikt voor de eos 300d ?
    Nog veel fotoplezier, groetjes
    Hier is een engelstalige link die alles over flitsers en de Eos verteld. http://photonotes.org/articles/eos-flash/

    Van Canon heb je de Canon Speedlite 420EX Flitser en de tegenhanger van Sigma is de Sigma Elektronische Flitser EF-500 DG ST II EO-ETTL voor Canon

    en wil je iets meer uitgeven dan heb je de Canon Speedlite 550EX Flitser en de Sigma Elektronische Flitser EF-500 Super EO-ETTL voor Canon

    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      thx.

      Comment

      Working...
      X