Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werf foto - Borlo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werf foto - Borlo



    Probeersel van architectuur fotografie van één van onze werven.

    Moderator Note: Beste, de maximale afmetingen van een foto zijn nog steeds 1024 pixels langste zijde. Gelieve uw foto zo snel mogelijk aan te passen. Dank bij voorbaat.


    Moderator Note: Topic tijdelijk verplaatst naar het testforum tot TS zijn foto conform de huisregels heeft aangepast.

    Wie zijn/haar foto’s netjes binnen de limietwaarden houdt is zeker dat deze nooit door een storende balk ontsierd worden, of door een verkleining aan kwaliteit inboeten.

    Je kan de nieuwe aanpak aan het werk zien in deze demonstratiepost.

    De sterke aanbeveling om de afmetingen van gelinkte foto’s tot maximum 1024 pixels langs de langste zijde te houden blijft onverminderd van kracht, omwille van de bovenvermelde redenen.
    Alleen zullen de moderatoren nu wat soepeler omgaan met duidelijk zinvolle gevallen of occasionele ‘lichte’ overschrijdingen, en niet telkens onmiddellijk de foto wissen of achter een link plaatsen
    (dat bespaart hen meteen heel wat moeite).

    Als je de ‘gele balk’ bij jouw foto(‘s) ziet opduiken kun je dus nog altijd best een kleinere versie van de foto maken en de link aanpassen.
    Wie regelmatig (veel) te grote foto’s linkt mag zich ook in de toekomst aan een waarschuwing verwachten, of erger!
    Last edited by Red Falcon; 23 juni 2015, 18:25.
    www.de-busschere-wolfs.net
    D70s - 50mm AF 1.8 / 18-70mm AF 3.5-4.5DX / 70-300mm AF 4-5.6 / SB-600

  • #2
    Re: Werf foto - Borlo

    Ik had links liever wat meer gezien, en rechts wat minder. De gevelplanken zijn Er voor mij iets te veel aan.

    Comment


    • #3
      Re: Werf foto - Borlo

      Niet kwaad, maar in het vierkant zou er wat meer spanning in zitten.
      Vriendelijke groet, laGrange
      http://lagrange.1x.com
      "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Werf foto - Borlo

        Inderdaad zie ook een vierkante uitsnede, mss 4 gelijke kwadraten en niet, zou experimenteren kunnen uitwijzen


        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

        Comment

        Working...
        X