Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Office 365 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Office 365 probleem

    Op mijn laptop staat een officiële versie van Office 2007. Werkte jaren probleemloos.
    Gisteren voor de eerste maal een update gedaan van Windows 8.1 (78 updates)
    Daarstraks krijg ik een mail met een pps en een excel extensie. Wanneer ik de files wil openen krijg ik een bericht dat Office 365 niet geïnstalleerd is en of ik Office 365 wil proberen of kopen.
    Ik moet nu telkens de Office files eerst opslaan, en dan kan ik ze openen met mijn 2007 versie.
    Zou het kunnen dat de W8.1 update iets met mijn snelkoppelingen heeft gedaan , waardoor ik niets meer van Office kan openen vanuit mijn webmail ?

    Ik heb nog niet gevonden hoe ik die snelkoppelingen manueel kan aanpassen.

  • #2
    Re: Office 365 probleem

    verwijderd, flagged as "irrelevant" ... zie #7
    Last edited by Guest41; 15 juni 2015, 20:50.

    Comment


    • #3
      Re: Office 365 probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      SP2/3 voor Office 2007 aan boord ?
      neen, enkel de dvd van Office 2007 ingeladen, en nooit een update gedaan. Is dat SP online te downloaden ? Hopelijk vragen ze niet opnieuw om de sleutelcode, want de dvd ligt in België en ik ben nu in Spanje.
      Anders moet ik terug naar een herstelpunt gaan en Windows updates uitschakelen.

      edit: net gezien dat SP2 al sedert april 2009 kan gedownload worden. De vraag blijft dan nog of ik hiermee van de Office 365 pop up verlost ben.

      Comment


      • #4
        Re: Office 365 probleem

        blijkbaar heeft windows uw standaardprogramma's gewijzigd. Rechtsklik eens op dat excel bestand->openen met -> zie of office 07 er tussen zit en kies deze (vinkje voor altijd openen met zetten)
        of: http://windows.microsoft.com/nl-BE/w...s-uses-default

        Comment


        • #5
          Re: Office 365 probleem

          verwijderd, flagged as "irrelevant" ... zie #7
          Last edited by Guest41; 15 juni 2015, 20:50.

          Comment


          • #6
            Re: Office 365 probleem

            verwijderd, flagged as "irrelevant" ... zie #7
            Last edited by Guest41; 15 juni 2015, 20:50.

            Comment


            • #7
              Re: Office 365 probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              BTW MS is zelf nogal formeel ..

              "...NOTE Office 365 is not designed to work with Office 2007 because Office 2007 left mainstream support on October 12, 2012. Office 365 does not offer code fixes to resolve problems you encounter when using the service with Office 2007. You should expect the quality of the user experience to diminish over time, and many new Office 365 experiences will not work at all. We recommend that you upgrade as soon as possible to Office 365 ProPlus or Office Professional Plus 2013 for the best experience with Office 365...."

              bron https://support.office.com/en-us/article/Office-365-system-requirements
              Heeft wel niets te maken met het probleem van TS ... bij hem zijn gewoon de verwijzingen naar standaard programma op bepaalde plaatsen weg.
              De link dat u aanhaalt betreft "Office 365 for business".

              Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Office 365 probleem

                Dank voor de antwoorden. Echtgenote gaat volgende week naar België en brengt mijn Office2007 DVD mee. Ik hou liever de DVD bij de hand voor als er wat zou mislopen met SP2/3 want ik heb Office dagelijks nodig.

                Comment

                Working...
                X