Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strangers in the field (+update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Strangers in the field (+update)

    Deze week genomen na de nachtshift, had de zon graag nog wat lager gehad
    Bedankt voor het kijken
    mvg Christophe

    Hierbij de update vanwege het vriendelijke verzoek, hopelijk is deze wat meer SC-waardig...


    Klik op de foto voor groter of zwarte achtergrond.
    Last edited by stephenstoph; 12 juni 2015, 17:32.

  • #2
    Re: Strangers in the field

    Sorry, vind u dat echt SC waardig?
    Snij het bovendeel eraf tot op +/- 1cm Van de hoogste klaproos en het is al stukken beter.
    Frakske zou u hier heel goede raad kunnen geven.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Strangers in the field

      Hier volg ik Red Falcon hoor, er is zeker potentiële in deze foto, maar dan zonder de lucht, of zoals je zelf aangeeft veel later.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Strangers in the field

        Op m'n kleine schermpje vind ik het er niet slecht uit zien. Mooie zachte sfeer straalt er van uit.

        Groeten uit Delphi.
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Strangers in the field

          Dit is zeker SC waardig mits de bovenkant te croppen! Mooi en sfeervol beeld!
          Eerlijkheid duurt het langst!!
          Mijn website: http://www.degrafon.be/

          Comment


          • #6
            Re: Strangers in the field

            Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
            Dit is zeker SC waardig mits de bovenkant te croppen! Mooi en sfeervol beeld!
            De up is dat zeker Pascale, het origineel niet.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Strangers in the field

              Dit is zeker en vast, zonder twijfel een SC waardige opname !
              Het is zelfs een opname met zeer veel sfeer en vooral een mystieke sfeer.
              Het zijn dit soort opnames waarvan er posters worden gemaakt, zoek maar eens rond ;-)
              Buiten het "standaard" boxje denken ....

              De update is gewoon een registratie geworden van enkele klaprozen in een veld, voor mij is daar de sfeer afgesneden.
              Gewoon een heel klein reepje eraf bovenaan was meer dan genoeg geweest zodat je die sfeer nog in beeld hebt

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Strangers in the field

                up is heel mooi

                Comment


                • #9
                  Re: Strangers in the field

                  Beiden mooi, maar het origineel heeft naar mijn smaak wat meer sfeer, denk door het tegenlichteffect.
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Strangers in the field

                    Na alle meningen op me in te hebben laten werken, denk ik dat Sieg, met het idee om een randje van het bovenste te laten staan het meest aansluit bij mijn mening.
                    Maar dan met het contrast van de uitsnede. Mooie discussie !
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: Strangers in the field

                      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                      Na alle meningen op me in te hebben laten werken, denk ik dat Sieg, met het idee om een randje van het bovenste te laten staan het meest aansluit bij mijn mening.
                      Maar dan met het contrast van de uitsnede. Mooie discussie !
                      Ik volg Sieg en Johan hier.
                      Stukken foto die niets aan het beeld toevoegen of waar niets te zien is mogen in veel gevallen weggecropt worden, maar niet altijd helemaal.
                      Een klein streepje licht maakt de foto toch nog de moeite waard.
                      vriendelijke groeten, Kurt
                      Mijn foto's
                      Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

                      Comment

                      Working...
                      X