Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Minolta A1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Minolta A1

    Hey, beste mensen op dit forum.

    ik ben nieuw hier en hoop veel plezier te beleven aan het fotograferen en oof hier aanwezig te zijn op dit forum.
    misschien kan ik andermans vragen helpen oplossen door eigen ervaring.
    maar bon daar voor ben ik nu hier ni, ik heb namelijk zelf een vraagje.
    aan mensen die ervaring hebben met een minolta A1 ik heb van horen zeggen dat deze cameras nogal veel vast lopen, zelfs zo dat je de baterij er uit moet trekken en op nieuw in steken. weet iemand daar iets van?? of laat ik mij iets op de mouw spelden??
    ik heb namelijk nog geen gekocht maar ben dit wel van plan binnen een kleine week. ( nu: maandag 09-08-2004).
    dank bij voorbaat Insane

  • #2
    ik heb er zelf een en nog geen last van gehad.

    ik heb er ook nooit van gehoord dat dit een probleem zou zijn
    site[/URL]

    Comment


    • #3
      werk al vanaf het begin dat hij uit kwam met de A1.En ik heb daar nog geen enkel probleem mee ondervonden. Het enige dat bij mij niet goed werkt is het scherpstellen tijdens het filmen. Maar dan zet ik die automatische regeling af en probleem is opgelost.
      Maar veel film ik er niet mee. Alleen als ik op reis ben. Dan wandel ik eens langs het buffet. (Dat wil ik altijd op film)
      Maar filmfunctie is niet zo goed op de A1 vind ik. Op de A2 is hij beter. Maar dat probleem dat jij hier verteld dat is het eerste dat ik er van hoor.
      Vanaf 11 januari 2009 bestaat Jan van Ginkel niet meer op dit forum.Wegens gebrek aan elke vorm van beleefdheid (RIP)
      Hier op dit forum.

      Comment


      • #4
        en hoe lang heb jij jouw camera al.

        thx voor de snelle reactie.

        Comment


        • #5
          werk ±9 maanden met mijn A1, nog nooit vastgelopen

          is een heel goeie camera

          greets


          Thijs

          Comment


          • #6
            Thx iedereen voor de reacties,
            dit bevestigd nogmaals hoe graag ik deze camera wil kopen volgdende week bestel ik hem en de week er op vertrek ik op reis naar zakynthos en dan zal ik een aantal van mijn plaatjes die ik ginder geschoten heb posten.

            thx greetzzz iedereen

            Comment


            • #7
              Insane,

              Liefst wat oefenen voor je vakantie. Het is nl geen gemakkelijke camera.

              Have fun,
              Monty
              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

              Comment

              Working...
              X