Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan de vader van Francis!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan de vader van Francis!

    Als Francis (mod franciskine) iets van de genen van zijn vader mee heeft gekregen.


  • #2
    Re: Proficiat aan de vader van Francis!

    Amai, respect !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan de vader van Francis!

      Tsja, de enen is het gegeven de anderen niet zeker.
      Mijn vader is 90, mijn moeder 88. Beiden in uitstekende gezondheid. Ze hebben nog een grote siertuin, een grote moestuin en een woning die ze volledig zelf onderhouden.
      Ze willen zelfs niet dat ik daar een handje ga helpen zolang ze het zelf kunnen. Enne je kan er van de grond eten, en de pelouse is als die van een golfterrein.
      Ze gaan wekelijks turnen, het obligate petanqeu'n, kaarten, gaan nog twee keer per jaar voor 14 d. op reis enz.
      Mijn vader doet niks liever als sudoku's invullen, en mijn moeder kruiswoordraadsels.
      Enorm respect heb ik daarvoor, en ik hoop dat de appel niet ver van de boomt valt...
      Alleen komen zij niet op TV .

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan de vader van Francis!

        Wat een aardige ontspannen man ....en petje af hoor

        @ Djivan ook mijn petje af voor je ouders wat ze nog allemaal doen

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan de vader van Francis!

          "Use it or lose it", dat onthoud ik van een buitengewoon sportieve man. Proficiat uiteraard! Van dat caliber lopen er niet veel meer rond.
          En het levende bewijs dat sporten het lichaam zowel fysisch als psychisch in optimale conditie houdt.
          Zelf al tientallen jaren mijn regelmatige sportbeoefening bezig en dat loont, daar kan geen twijfel over bestaan. Maar hier kan ik toch niet aan tippen. En om die gezegende leeftijd in zo'n conditie te bereiken, daar kan iedereen alleen maar van dromen.
          En Francis, dit is een vader om te koesteren. Hopelijk mag je samen met hem daar nog lang van genieten.
          Last edited by LesC; 9 juni 2015, 09:09.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan de vader van Francis!

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            "Use it or lose it", dat onthoud ik van een buitengewoon sportieve man. Proficiat uiteraard! Van dat caliber lopen er niet veel meer rond.
            En het levende bewijs dat sporten het lichaam zowel fysisch als psychisch in optimale conditie houdt.
            Zelf al tientallen jaren mijn regelmatige sportbeoefening bezig en dat loont, daar kan geen twijfel over bestaan. Maar hier kan ik toch niet aan tippen. En om die gezegende leeftijd in zo'n conditie te bereiken, daar kan iedereen alleen maar van dromen.
            En Francis, dit is een vader om te koesteren. Hopelijk mag je samen met hem daar nog lang van genieten.
            Mijn ouders hebben NOOIT geen van beide gesport, maar heel veel gewerkt, en het was fysieke arbeid, geen zittende job .
            Last edited by LesC; 9 juni 2015, 09:09.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan de vader van Francis!

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht

              Mijn ouders hebben NOOIT geen van beide gesport, maar heel veel gewerkt, en het was fysieke arbeid, geen zittende job .
              Die laatste drie stukken uit je zin zullen hier misschien wel de doorslag aan hebben gegeven. Maar let wel, teveel sport is ook niet goed en topsport is bovendien een aanslag op de gezondheid, dat zien we dagelijks.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                100m in 18"26 ... dat is haast aan 20 km per uur!!! En dat op je 85ste ...

                Hoed af!
                "Just do it !"

                http://jr52.be/index.html

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                  Heel vroeger nog onder behandeling geweest. Toffe gast! Respect!

                  Moderator Note: Je registreren om iemand te feliciteren, OK. Maar om (Engels?) taaladvies te geven, liever niet. Jouw tweede zin is dus verwijderd.
                  Last edited by LesC; 9 juni 2015, 09:16.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                    Trent, kan je eventueel via pm jezelf bekend maken?dan kan ik het doorgeven aan mijn vader.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                      Da's een goeie. Maar vrees dat het nu heel stilletjes zal worden aan de andere kant.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Da's een goeie. Maar vrees dat het nu heel stilletjes zal worden aan de andere kant.
                        Klopt, voorlopig nog niets gehoord??
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                          Ik had er die eventjes op losgelaten Francis, en zie wat het resultaat was :

                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                            Lol !

                            @ Francis: ik wou dat ik ook zo'n huisarts had. Na jaren bouw je daar toch een soort vertrouwensrelatie mee op. Altijd moeilijk om dan te veranderen.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat aan de vader van Francis!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Lol !

                              @ Francis: ik wou dat ik ook zo'n huisarts had. Na jaren bouw je daar toch een soort vertrouwensrelatie mee op. Altijd moeilijk om dan te veranderen.
                              Deze keer zal je het waarschijnlijk niet begrepen hebben...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X