Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

    Beste mensen, ik heb een externe SATA dock die zowel 3.5 als 2.5 HD/SSD kan accepteren.



    Heel makkelijk daar dit toestel ook een 1-1 cloon van maken zonder tussenkomst van computer of laptop.

    Nu vraag ik me af of ik hier ook een SSD M.2 kan in plaatsen. Bestaan hier adapters voor ? Of eventueel een soorgelijk toestel als die ORICO, maar dan voor SSD M.2 ?

    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

    Lijkt mij een hele andere interface. Afhankelijk van welk type M.2 zou het kunnen met een adapter (er zijn M.2 kaartjes met sata interface) maar als het er eentje is met pci-e dan gaat het niet lukken. Denk dat je beter/goedkoper af bent met een nieuwe behuizing als die al bestaan.

    Comment


    • #3
      Re: SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

      Maar met dit zou het toch moeten lukken ?

      Startech M.2 SSD to 2.5in SATA III Adapter Protect your M.2 Broad compatibility | Computers/Tablets & Networking, Drives, Storage & Blank Media, Drive Enclosures & Docks | eBay!
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

        Voor die kaartjes bestaan wel 10 soorten interfaces. Ook al trekt het er op je kan ze niet altijd overzetten van 1 toestel naar een ander.
        Best goed opzoekwerk doen welk type je hebt en naar welk type slot je ze wil plaatsen. no match = no go

        Comment


        • #5
          Re: SSD M.2 in een externe SATA-dock ?

          ignore: was dubbelpost

          Comment

          Working...
          X