Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Les reverants

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Les reverants

    Voor diegenen die dit een prachtige reeks vonden, er is nu een seizoen 2 én een Amerikaans remake van seizoen 1.


    The Returned Season 1 Trailer - 2015 Series A&E US RemakeSubscribe: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=serientrailermpFolgt uns bei Facebook...


    (de commentaren over dit laatste zijn echt niet lovend)
    Last edited by toerist; 6 juni 2015, 23:02.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Les reverants

    Dank U, zal zeker de tweede reeks eens gaan bekijken.
    Die Amerikaanse remake laat ik aan mij voorbij gaan.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Les reverants

      Prachtige reeks, vergeet ook de uitstekende soundtrack niet.
      Seizoen 2 zou in de herfst worden uitgezonden, ik kan niet wachten, hopelijk halen ze het niveau van seizoen 1.
      Wanneer Canvas seizoen 2 zal oppikken is nog niet bekend.

      Comment


      • #4
        Re: Les reverants

        is een mooi reeks.
        maar ik heb het geduld om te wachten tot em op tv komt.
        ik heb tijd en de baas heeft geld

        Comment


        • #5
          Re: Les reverants

          Idd prachtige reeks, en als het op zo'n reeksen en films aankomt (lees: horror/fantasy/sci-fi) willen de Amerikanen dat steeds proberen te 'remaken', en slaan telkens weer de bal mis.

          Ik bedank dus vriendelijk voor die remake.

          De muziek is van de sublieme Schotse band Mogwai, inderdaad ook zeer de moeite!

          IZ.
          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

          Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

          Comment


          • #6
            Re: Les reverants

            En jullie ontvangen allemaal Canal +? Mon Dieu, nous pas à Mol en Belgique, comment ça fait?
            Wel heel de Amerikaanse serie bekeken op Netflix, ik vond die mooi.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Les revenants

              Canvas heeft de eerste reeks uitgezonden.
              Hoewel ik over het algemeen van dit soort films/reeksen hou (om het maar zachtjes uit te drukken), kon Les ReveNants mij niet bekoren.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X