Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een scheepje in de zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een scheepje in de zon

    Al vaak gedaan natuurlijk maar ik kon het niet laten, de kleur van de zee is zo mooi!



    update:



    Last edited by olivetti; 10 juni 2015, 16:23.
    http://www.smuttynose.nl

  • #2
    Re: Een scheepje in de zon

    wel iets druk door het harde contrast op het water ,maar het algemeen beeld vind ik dan toch wel mooi ,miss nog die vogel (lijkt bijna op een sensorvlekje )en die bijna onzichtbare kranen wegklonen

    Comment


    • #3
      Re: Een scheepje in de zon

      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      wel iets druk door het harde contrast op het water ,maar het algemeen beeld vind ik dan toch wel mooi ,miss nog die vogel (lijkt bijna op een sensorvlekje )en die bijna onzichtbare kranen wegklonen
      Fijn, toch nog een reactie! Dank je wel. De vogel daar heb ik over getwijfeld maar zeker niet over de boorplatformen (kranen) in de verte. Ze zijn er allemaal en met het blote oog nauwelijks waarneembaar en ik ben iedere keer weer verrast dat het zo helder op de foto staat.
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Een scheepje in de zon

        'k Volg Patrick en zou de helft van het donkerblauwe water er ook nog af knippen.
        Maar dat is hier toch wel één van de mooiste zichten op zee s' avonds, ondergaande zon en een vrachtschip die voorbij vaart.
        Heerlijk gevoel heeft dat.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Een scheepje in de zon

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          'k Volg Patrick en zou de helft van het donkerblauwe water er ook nog af knippen.
          Maar dat is hier toch wel één van de mooiste zichten op zee s' avonds, ondergaande zon en een vrachtschip die voorbij vaart.
          Heerlijk gevoel heeft dat.
          Dat is een goede suggestie! Update geplaatst en de meeuw uit de lucht gehaald
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: Een scheepje in de zon

            Yepse, up =
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Een scheepje in de zon

              Vind het contrastvolle water juist heel mooi
              Mooi beeld, zowel origineel als update beide goed.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment

              Working...
              X