Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT: Sportfotograaf provincie Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GEZOCHT: Sportfotograaf provincie Antwerpen

    Ik ben op zoek naar een fotograaf om foto’s te maken tijdens sportwedstrijden in de provincie Antwerpen.
    Heb je al ervaring met sportfotografie, beschik je over degelijk materiaal (bv. 70-200mm 2.8) en kan je werken in het weekend dan is dit misschien iets voor jou.
    Heb je interesse, stuur me dan even een berichtje, liefst met een link naar sportfoto’s die je al maakte.
    Verdere details bespreken we dan via die weg.

    Alvast bedankt voor de interesse

  • #2
    Re: GEZOCHT: Sportfotograaf provincie Antwerpen

    voor welk soort sportwedstrijden zoek je een fotograaf?
    ikzelf ben wel van Vlaams-Brabant (Werchter) maar provincie antwerpen is niet zo ver rijden voor mij
    ik heb vooral ervaring met mountainbikewedstrijden en jumping

    Comment


    • #3
      Re: GEZOCHT: Sportfotograaf provincie Antwerpen

      Dezelfde opmerkingen als Gert007.

      Woon dichtbij Mechelen en heb wat ervaring met volleybal en badminton fotografie.
      Ook een paar keer triathlon, jumping en voetbal (als oom zijnde van een spelertje ) gedaan.

      Nadeel is dat ik dit maar sporadisch zou kunnen doen vanwege werk- en privé-verplichtingen (speel zelf nog competitie volleybal in 2 reeksen).


      Maar ik zou best eens willen inspringen indien nodig.


      mvg

      Steven

      P.S. : ik heb je ook een PM gestuurd met de website van één van mijn volleyclubs (alle foto's heb ik gemaakt) en van badminton.
      1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

      Comment


      • #4
        Re: GEZOCHT: Sportfotograaf provincie Antwerpen

        Hallo

        ik ben van Vlaams Brabant, en ben sportfotograaf momenteel mijn foto's kan je terug vinden op www.cyclingsite.be

        je mag me altijd contacteren, om meer info over de wedstrijden te geven moest je nog niemand gevonden hebben

        Comment

        Working...
        X