Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sudden death ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sudden death ...



    ... in a red world.



    Last edited by kohraya; 4 juni 2015, 15:08.

  • #2
    Re: Sudden death ...

    pfffff dat is mooi ,wat een details ,dit zal ook zeker en vast een stack zijn uit een reeks foto's ,het resultaat is verbluffend

    Comment


    • #3
      Re: Sudden death ...

      Wat een geweldige plaat. Voel een hofje aankomen

      Comment


      • #4
        Re: Sudden death ...

        Prachtig gedaan zeg!
        https://www.naturephotoportal.com/

        Comment


        • #5
          Re: Sudden death ...

          Wow, mooie compo, belichting dik in orde en wat een detail... die facetten [emoji173]️


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Re: Sudden death ...

            Weer een snipvlieg minder. Moet toch lekker smaken als ze er zoveel moeite voor doen.
            Knappe opname met fijne details en kleuren.

            Groeten,
            Eric

            Comment


            • #7
              Re: Sudden death ...

              Toppertje

              Comment


              • #8
                Re: Sudden death ...

                Verbluffende dof. Hoe doe je dat ?
                Is een f/14 hiervoor voldoende ?
                Blijkbaar met een lens 1-5x, en ik meen nu net dat het met dergelijke lenzen heel erg lastig wordt om een grote dof te verkrijgen, of is dit een stack ?
                En zo ja, hoe zorg je dat je beestjes blijven stilzitten terwijl jij telkens een opname maakt met een andere focus ?
                Indien mogelijk dus graag een toelichting hoe deze (overigens heel erg fraaie) opname tot stand is gekomen.
                "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

                Comment


                • #9
                  Re: Sudden death ...

                  Dit is inderdaad een stack (van 11 foto's), gemaakt met de 5D mkII en de mp-e65.
                  De vergroting stond niet op maximum omdat het onderwerp te groot was voor deze lens.
                  Bij de 7D zorgde de cropfactor voor nog méér vergroting, daarom dat ik voor de 5D heb gekozen.
                  Zo had ik voldoende speling om wat te croppen en de stackranden te verwijderen.
                  Aangezien het spinnetje rustig aan 't eten was, was het voor mij geen probleem meerdere focus opnames te maken.
                  Normaal fotografeer ik op f16. Blijkbaar per ongeluk aan het knopje gedraaid.
                  Niet dat het veel verschil maakt ...

                  Het is voor mij steeds weer de vraag of zulke extreme macro wordt gewaardeerd ...
                  Bedankt daarom voor de leuke reacties.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sudden death ...

                    Speciaal maar ozo mooi.


                    Mvg Casie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sudden death ...

                      Het is voor mij steeds weer de vraag of zulke extreme macro wordt gewaardeerd ...
                      Of het nu photomacrography, extreem macro, macro, extreem close-up of close-up is, open u horizon en geniet ervan.
                      Voor mij mag je hiermee doorgaan en het mag zelfs nog extremer

                      Informatie als je voor extreme wil gaan: http://www.photomacrography.net/

                      Groeten,
                      Eric

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sudden death ...

                        Knap gedaan!
                        Grt, Ingrid.
                        Ingrid Vekemans Photography
                        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                        http://www.ingridvekemans.com

                        Comment

                        Working...
                        X