Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

    Kan iemand mij zeggen of ik deze GPS- coördinaten : GPS-decimal: Latitude 37.715705, Longitude 15.205561

    GPS-degree: Latitude 37° 42' 56.5374", Longitude 15° 12' 20.019"

    kan ingeven in Google maps die ik geïnstalleerd heb in Asus Android tablet ?

  • #2
    Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Kan iemand mij zeggen of ik deze GPS- coördinaten : GPS-decimal: Latitude 37.715705, Longitude 15.205561

    GPS-degree: Latitude 37° 42' 56.5374", Longitude 15° 12' 20.019"

    kan ingeven in Google maps die ik geïnstalleerd heb in Asus Android tablet ?
    gewoon de coördinaten ingeven zonder longitude of latidude ervoor, eventueel met de richting (NOSW) achter de coördinaten https://support.google.com/maps/answer/18539?hl=en
    37° 42' 56.5374", 15° 12' 20.019" geeft me een plaats op sicilië
    Last edited by Guest5; 4 juni 2015, 08:17.

    Comment


    • #3
      Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

      N37° 42' 56.5374" E15° 12' 20.019" Sicilie, einde van een doodlopend straatje. Agriturismo Galea
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

        Het is daar dat ik zijn moet . Ik zal het eens uittesten . Kan ik dit ook op de een of andere manier opslaan in Google Maps ?

        Comment


        • #5
          Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

          1x tikken op het speldekopje en dan krijg je de optie om op te slaan

          Comment


          • #6
            Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

            Bedankt .

            Comment


            • #7
              Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

              Ik wil nog even terug komen op die GPS coördinaten . Deze heb ik ingegeven en opgeslagen . Als ik de route nu oproep en ik geef als vertrekpunt Catania ( luchthaven Sicilië ) in , op welke wijze kan deze route laten starten . Ik zie nergens een knop om op te drukken of zo iets . Of begint de route automatisch te lopen als ik met mijn huurauto vertrek van uit de luchthaven ?

              Comment


              • #8
                Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                Ik wil nog even terug komen op die GPS coördinaten . Deze heb ik ingegeven en opgeslagen . Als ik de route nu oproep en ik geef als vertrekpunt Catania ( luchthaven Sicilië ) in , op welke wijze kan deze route laten starten . Ik zie nergens een knop om op te drukken of zo iets . Of begint de route automatisch te lopen als ik met mijn huurauto vertrek van uit de luchthaven ?
                bij vertrekpunt geef je geen punt in, maar kies 'uw locatie'. Dan krijg je het bekende pijltje.
                je kan het nu al eens proberen, maar hij gaat dan je vertrekpunt nu zetten waar je bent, maar dat maakt niet uit natuurlijk, wqnt hij past zich toch aan.

                Comment


                • #9
                  Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                  Vertrekpunt "Thuis" ingegeven . Ik zie nu mijn route , 2258 km , tijd 22uur . Maar hoe laat ik die route nu starten ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                    Denk eraan dat je ook een internetverbinding gaat nodig hebben of je moet de map offline opslaan (maar dan heb je enkel dat gedeelte).

                    Comment


                    • #11
                      Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                      Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                      Vertrekpunt "Thuis" ingegeven . Ik zie nu mijn route , 2258 km , tijd 22uur . Maar hoe laat ik die route nu starten ?
                      niet 'thuis'. Normaal krijg je , als je op vertrukpunt klikt, de optie mijn locatie of vertrekpunt kiezen. kies mijn locatie. Als er al iets staat, wis dit dan met het x'je in de balk en dan krijg je normaal weer de keuze.

                      Comment


                      • #12
                        Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                        Misschien klopt het niet wat ik zeg, maar ondersteund de app van Google maps ook geen .gpx bestanden?
                        ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar zou je niet beter af zijn met Base Camp van Garmin te downloaden,
                        is gratis en je kan er je route perfect mee plannen en als .gpx bestand opslaan.
                        Zoals gezegd weet ik het niet, misschien hier iemand die weet of dat werkt op Android ?

                        Comment


                        • #13
                          Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                          Net terug van Sicilië wat een echte braadpan is geweest maar dit terzijde gelaten .
                          Ik had in Google Maps thuis op internet al verschillende routes vastgelegd en opgeslagen . Nu wilde ik dit uittesten op mijn tablet in Sicilië maar nu bleek dat ik on line moest zijn terwijl ik altijd van de gedachte was dat routes op voorhand vastgelegd waren en opgeslagen dat je dan niet on line moest zijn of ben ik mis ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                            Net terug van Sicilië wat een echte braadpan is geweest maar dit terzijde gelaten .
                            Ik had in Google Maps thuis op internet al verschillende routes vastgelegd en opgeslagen . Nu wilde ik dit uittesten op mijn tablet in Sicilië maar nu bleek dat ik on line moest zijn terwijl ik altijd van de gedachte was dat routes op voorhand vastgelegd waren en opgeslagen dat je dan niet on line moest zijn of ben ik mis ?
                            je was gewaarschuwd

                            Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                            Denk eraan dat je ook een internetverbinding gaat nodig hebben of je moet de map offline opslaan (maar dan heb je enkel dat gedeelte).

                            Comment


                            • #15
                              Re: GPS - coördinaten ingeven in Google Maps

                              Aah, dat geocachen toch.
                              Nu we allen de coördinaten weten rushen we allen richting dat eiland waar een pot goud verstopt zit.

                              Comment

                              Working...
                              X