Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Woodstaukte - Flower Power

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Woodstaukte - Flower Power



    thema schoolfeest Staakte - Woodstock
    Love - Peace en Blommekes



    Enige verduidelijking : het beeld is met een Petzval gemaakt, gekend voor zijn redelijk verzadigde kleuren, gezien het thema Flower-Power zou ik deze laten....heb het objectief van een eigen makkelij diafragma voorzien, vandaar de hartjes in de bokeh. De "vlekken" op het gezicht zijn geen poging van oplichten maar is gewoon het resultaat van een reflectiescherm en de "halo" rond de (bewegende) paardenkop, tja had deze ook gemerkt maar stoorde mij zelf niet echt....maar heb die in de update toch weggewerkt :-)






    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 1 juni 2015, 16:51.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Woodstaukte - Flower Power

    Knap hoor , kind, bloempjes, paard, Dof
    Zelf zou ik de saturatie iets naar beneden halen maar dat is kwestie van smaak
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Woodstaukte - Flower Power

      Het meisje staat er mooi scherp op. Maar er is wel een slordige bewerking op toegepast. Ik zie een ronde stip op haar linker ooglid en een veeg op haar rechter ooglid (poging tot oplichten van de oogleden vermoed ik).
      Maar het is vooral de donkerblauwe halo rond de kop van het paard die mij afleid van haar gezichtje. Wel een mooie compositie.

      Comment


      • #4
        Re: Woodstaukte - Flower Power

        Heerlijk plaatje

        Comment


        • #5
          Re: Woodstaukte - Flower Power

          Ik ben geen fan van goudreflector in open zon. Goudreflector werkt beter binnen of bij cloudy.
          Veel te geelig en komt hier ook wat hard op het kindje.

          Maar wel een leuke setting

          Comment

          Working...
          X