Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bol.com is vliegensvlug.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bol.com is vliegensvlug.

    Gisterenavond twee toestelletjes besteld bij Bol.com.
    Vandaag kwam de Post.nl man aanbellen en gaf het pakje aan het zoontje zonder te vragen naar de mama of papa.
    Aftekenen voor ontvangst was blijkbaar ook niet nodig.
    Ik heb nog een spurt ingezet naar de voordeur, maar het oranje autootje verdween al aan de horizon.
    Mijn pakje zag er verdacht klein uit en m'n vermoeden klopte ook.
    Er zat één besteld toestel en een Xbox spel in die ik helemaal niet gevraagd had.
    Heeft er al iemand hetzelfde meegemaakt en hoelang zou het nu duren om mijn besteld toestel te bemachtigen?
    Last edited by filip claeys; 30 mei 2015, 18:04.

  • #2
    Re: Bol.com is vliegensvlug.

    Ik bestel niet veel meer bij die firma omdat hun prijssetting wat duur geworden is tov van hun begindagen.

    Maar moet eerlijk zijn dat ik vroeger nooit enig probleem met bol.com heb gehad. (ik heb er zelfs ooit eens een TV gekocht en die kwam netjes aan)
    Papieren en zo ook allemaal dik professioneel gedaan en tot de puntjes in orde.

    Neem eens contact op met hun servicedesk.

    Comment


    • #3
      Re: Bol.com is vliegensvlug.

      Inderdaad, Bol.com is waarschijnlijk de kampioen van de vlugge levering. Ik denk dat die mannen ook een nachtploeg hebben. Heb ooit iets rond 22u besteld en 's anderendaags al geleverd. Vlugger kan dus niet hé.
      Maar met uw probleem zullen ze wel een oplossing vinden. Mijn zoon heeft daar ooit papier besteld dat bij hem niet is toegekomen. Ze hebben hem direct hetzelfde opgestuurd zonder commentaar. Nadien heeft een buur zijn eerste lading dan nog bij hem gebracht. Bj contactname met Bol mocht hij de eerste bestelling zomaar houden.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Bol.com is vliegensvlug.

        Neem contact op, bol kennende zetten die dat in no time recht.

        Comment


        • #5
          Re: Bol.com is vliegensvlug.

          Hoe snel dat ze dit kunnen en willen rechtzetten, dat kan je enkel bij hun vernemen.
          Elk geval is toch anders zeker?
          Straf want het meeste wordt bij hun geautomatiseerd verwerkt.
          Onlangs op TV een reportage gezien over Bol.com en hoe alle bestellingen verwerkt worden.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Bol.com is vliegensvlug.

            Xafke, kreeg jij vroeger ook je pakjes zonder te moeten tekenen op hun bakje?

            Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Ik bestel niet veel meer bij die firma omdat hun prijssetting wat duur geworden is tov van hun begindagen.

            Maar moet eerlijk zijn dat ik vroeger nooit enig probleem met bol.com heb gehad. (ik heb er zelfs ooit eens een TV gekocht en die kwam netjes aan)
            Papieren en zo ook allemaal dik professioneel gedaan en tot de puntjes in orde.

            Neem eens contact op met hun servicedesk.

            Comment


            • #7
              Re: Bol.com is vliegensvlug.

              Natuurlijk niet leuk voor jou...
              Maar ik heb al zoveel gekocht bij bol.com en zonder problemen altijd.
              Ook verzending is super snel.
              Echt geen klachten hier...

              Succes nog... ze zullen dit wel zo snel mogelijk rechtzetten, daar ben ik zeker van!

              Comment


              • #8
                Re: Bol.com is vliegensvlug.

                Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
                Xafke, kreeg jij vroeger ook je pakjes zonder te moeten tekenen op hun bakje?
                Ik koop redelijk veel op internet, dus is hier vliegende inval van koeriers en facteurs.
                Maar ik weet wel nog dat laatste bestelling bij BOL.com rond de 800 euro waarde had, en ik heb moeten tekenen.
                De keren ervoor kan ik me zo niet herinneren. Sorry.

                Comment


                • #9
                  Re: Bol.com is vliegensvlug.

                  Eneco,
                  Heeft de buurman dan ondertekend in uw naam?

                  Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Inderdaad, Bol.com is waarschijnlijk de kampioen van de vlugge levering. Ik denk dat die mannen ook een nachtploeg hebben. Heb ooit iets rond 22u besteld en 's anderendaags al geleverd. Vlugger kan dus niet hé.
                  Maar met uw probleem zullen ze wel een oplossing vinden. Mijn zoon heeft daar ooit papier besteld dat bij hem niet is toegekomen. Ze hebben hem direct hetzelfde opgestuurd zonder commentaar. Nadien heeft een buur zijn eerste lading dan nog bij hem gebracht. Bj contactname met Bol mocht hij de eerste bestelling zomaar houden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bol.com is vliegensvlug.

                    1 keer besteld, maar niks gezien na 3 dagen.

                    Dan maar gebeld, kreeg de vraag of het niet bij de buren afgeleverd was. Ik zei dat ik op een appartementsgebouw woonde en 25 buren heb, maar dat ik toch eens bij die naast mij ging horen. Niks ontvangen daar (zijn eerlijke mensen, dus ik vertrouw erop). dan teruggebeld en dan zeiden ze: "we storten gewoon het geld terug, als je uw bestelling toch nog wilt doe ze dan opnieuw".

                    Hoorde dan van vrienden die ook in een appartement woonden dat hun bestelling gewoon vaak in de inkom gelegd werd als ze niet thuis zijn, dus iedereen die passeert (zelfs niet bewoners, want het is voor de inkomdeur in het halletje met bussen/bellen) kan het meepakken. Schijnt door de goedkope bedeling te zijn, en dat ze vaak werken met kleine zelfstandige diensten, die zo weinig krijgen dat als ze bij afwezigheid en nog eens moeten terugkeren schade doen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bol.com is vliegensvlug.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                      1 keer besteld, maar niks gezien na 3 dagen.

                      Dan maar gebeld, kreeg de vraag of het niet bij de buren afgeleverd was. Ik zei dat ik op een appartementsgebouw woonde en 25 buren heb, maar dat ik toch eens bij die naast mij ging horen. Niks ontvangen daar (zijn eerlijke mensen, dus ik vertrouw erop). dan teruggebeld en dan zeiden ze: "we storten gewoon het geld terug, als je uw bestelling toch nog wilt doe ze dan opnieuw".

                      Hoorde dan van vrienden die ook in een appartement woonden dat hun bestelling gewoon vaak in de inkom gelegd werd als ze niet thuis zijn, dus iedereen die passeert (zelfs niet bewoners, want het is voor de inkomdeur in het halletje met bussen/bellen) kan het meepakken. Schijnt door de goedkope bedeling te zijn, en dat ze vaak werken met kleine zelfstandige diensten, die zo weinig krijgen dat als ze bij afwezigheid en nog eens moeten terugkeren schade doen.
                      Dat verhaal kan mijn zoon beamen. Vandaar dat hij bij klacht een nieuw pakket werd toegestuurd. Ze maken zich daar blijkbaar maar weinig zorgen over verloren gegane pakketten. De winsten zullen wel navenant zijn zeker.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bol.com is vliegensvlug.

                        Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Dat verhaal kan mijn zoon beamen. Vandaar dat hij bij klacht een nieuw pakket werd toegestuurd. Ze maken zich daar blijkbaar maar weinig zorgen over verloren gegane pakketten. De winsten zullen wel navenant zijn zeker.
                        Dat was ook mijn gedacht. Ik koop er niet meer, want die houding zint mij niet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bol.com is vliegensvlug.

                          Ik bestel vaak bij BOL.com en laat steeds leveren bij een KIALA-punt in de buurt. Dan ben ik zeker dat ik het zelf kan afhalen, en daar moet je dan ook altijd voor tekenen in het KIALA-punt.

                          Nog nooit, echt nooit problemen mee gehad...

                          IZ.
                          For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                          Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bol.com is vliegensvlug.

                            Het punt van leveren 'waar ze goesting' hebben of niet laten aftekenen is niet echt de fout van BOL, maar van de transporteur. En die zijn allemaal in hetzelfde bedje ziek, of het nu TNT, GLS, DHL of weetikwie. Die mannen hebben een lijst van te leveren pakketjes die door de PC is uitgezet en ze moeten maar zorgen dat ze rond geraken. Dus, diene chauffeur wil gewoon op adres zo rap mogelijk af van zijn pakket. Dus vangt hij iemand thuis, dan duwt die dat in die persoons handen en klaar. Vindt hij niemand thuis, dan gaan ze in het beste geval eens rap proberen bij één van de buren, maar idd ook al meegemaakt dat het gewoon op mijn dorpel staat of in het dichtstbijzijnde frietkot of zelfs de Delhaize hier om de hoek wordt afgeleverd. Ik denk dus niet dat BOL er geen probleem van maakt van verloren pakketjes omdat hun winsten zo groot zijn, maar omdat ze zo'n zaken wel kunnen verhalen op de transporteur. Bij GLS zijn ze de laatste tijd wel slimmer geworden, heb ik de indruk, ze bieden een tweede levering aan en als ze dan nog niemand thuis vinden dan moet je het zelf gaan afhalen op hun depot. Ik van mijn kant ben ook slimmer geworden, ik laat het leveren op het werk en geef 's ochtends aan onze lieftallige receptioniste een seintje dat er een cadeautje voor mij geleverd wordt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bol.com is vliegensvlug.

                              Het benzinestation waar ik ga tanken en dagelijks voorbijrijd is ook een Kiala punt. Dus voor de hand liggend dat ik daar pakjes ga oppikken van e-shops die deze mogelijkheid bieden. Je krijgt een sms wanneer het pakket ter uwer beschikking is. Gemakkelijker kan niet, tenzij je te ver zou moeten omrijden natuurlijk.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment

                              Working...
                              X