Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

    Meestal ga ik niet onbeslagen ten ijs, en dus was ik een dag voor de ochtendfoto al op verkenningstocht geweest.
    Om een impressie te geven hoe het er overdag uit kan zien, een foto van ongeveer diezelfde plaats, maar dan met minder mm's.

    Kreek bij Ouwerkerk (overdag)


    Alvast bedankt voor het bekijken, en het al dan niet verwonderen of bewonderen.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

    Heel mooie en evenwichtige foto. De aandacht wordt als het ware naar de verre einder met de bomenrij in het centrum van het beeld getrokken. Ook mooie wolkenpartij die zeer natuurlijk weergegeven is.

    Comment


    • #3
      Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

      Wat muesli zegt: je wordt heel mooi de foto in getrokken! De bomen rijen links en rechts geven ook een soort gelaagdheid die de diepte nog eens versterkt. Mooi!

      Minpuntje: dat stukje gras en riet links onder lijdt een tikkie af. Tweede puntje is meer een persoonlijk dingetje misschien, maar ik vind het tijdstip waarop de foto genomen is niet ideaal; mooi zacht ochtend of avond licht zou ik fraaier vinden.
      WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

      Comment


      • #4
        Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

        Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
        Heel mooie en evenwichtige foto. De aandacht wordt als het ware naar de verre einder met de bomenrij in het centrum van het beeld getrokken. Ook mooie wolkenpartij die zeer natuurlijk weergegeven is.
        Mee eens, en die bomenrij hoort bij een weg schat ik in en dat maakt de plek weer een beetje anders. Mooie plek en foto met veel diepte
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

          Bedankt voor de fijne opbouwende reacties.
          @ Olivetti : Er loopt daar inderdaad een weg. Goed ingeschat !
          Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

          Vriendelijke groeten, Johan

          Comment


          • #6
            Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

            mooi opname, zou de wolken nog wat aanzetten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

              Mooie foto, zeer naturel.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Kreek bij Ouwerkerk (overdag)

                mooie spiegeling gevangen!
                Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
                Canon G7X Mark II

                Comment

                Working...
                X