Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winkel met ruime keuze aan tassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winkel met ruime keuze aan tassen

    Hallo,

    Aangezien ik de perfecte tas nog niet gevonden heb wil ik nog eens een andere winkel bezoeken. Bij Grobet in Antwerpen was een ruime keuze, maar wie weet er nog een winkel (liefst in de buurt van Antwerpen) waar een ruime keuze uitgestald staat?
    De voorkeur gaat uit naar een handige tas (messenger bag) voor een Fuji X-E2 + een aantal lenzen.

    bedankt!
    Olivier
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

  • #2
    Re: Winkel met ruime keuze aan tassen

    Iedereen zijn voorkeur gaat uit naar een handige tas, maar wat is een handige tas?

    Ik heb een geweldige tassen verzameling geien bij kameraexpress in Capelle en volgens mij is die ook in A'pen in de buurt en ook goed advies en ook gewoon afraden van tassen van bekend merk en mooi design.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Winkel met ruime keuze aan tassen

      ok bedankt, kameraexpress is inderdaad niet ver, daar kan ik gaan kijken. En ja, iedereen zoekt een handige tas, dat klopt wel. Alleen heb ik die perfecte tas nog niet gevonden
      Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

      Comment


      • #4
        Re: Winkel met ruime keuze aan tassen

        Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
        Alleen heb ik die perfecte tas nog niet gevonden
        Die ga je ook niet vinden ook, ik heb voor mij de ideale tas, grote Crumpler postbodetas, maar een nadeel: er zit geen handvat aan.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: Winkel met ruime keuze aan tassen

          Is dat de Crumpler Muli? Die heb ik zien liggen bij Grobet, en deze vond ik de beste van het pak. Nadeel voor mij vond ik de sluiting met clips, ik verkies een sluiting met bv velcro die je niet altijd manueel moet sluiten.
          Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

          Comment

          Working...
          X