Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tandje bijsteken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tandje bijsteken

    [IMG][/IMG]

  • #2
    Re: Tandje bijsteken

    Mooie foto, alleen wel erg grauw en er zit een groenzweem over
    Tip: hij rijdt over een prachtige grijskaart heen Stel daar je witbalans eens op in en zie je resultaat.
    Een hoop ouwe zooi
    www.rbfoto.nl

    Comment


    • #3
      Re: Tandje bijsteken

      Hier even een kleine update voor je.
      Witbalans gecorrigeerd, achtergrond ietsjes doorgedrukt en het gezicht van de wielrenner wat opgehelderd.
      Als ie weg moet, dan hoor ik 't graag!

      Een hoop ouwe zooi
      www.rbfoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: Tandje bijsteken

        @Rooney: de groenzweem is inderdaad weg en het doordrukken van het gezicht is beter. Maar ik vind je update nu te bleek. Als je naar de roompotploeg gaat kijken zal je zien dat die truien oranje zijn. De kleur die het dichtst aanleunt bij mijn foto. Bij jouw update is die meer naar de roze kant vind ik. Laat je update maar staan want ik wil wel nog andere meningen horen omdat ik heb al gemerkt dat het beoordelen van kleuren vaak tegenstrijdige reacties meebrengt.

        Comment


        • #5
          Re: Tandje bijsteken

          Ik vind ook dat de foto een heel onnatuurlijke kleur heeft ( groenzweem ). Volgens mij een foute instelling van WB. Update van Rooney vind ik stukken beter, al vind ik de foto nog steeds geen mooi kleurpatroon en belichting hebben.
          Mvg,
          Gregory
          www.gvg-photo.com

          Comment


          • #6
            Re: Tandje bijsteken

            op eerste foto vind ik de renner in de perfecte kleur zoals het moet zijn, alleen zoals aangegeven is er iets mis met de achtergrond.
            opdate vind ik helemaal niet geslaagd.

            Comment


            • #7
              Re: Tandje bijsteken

              Ik heb 'm ietsjes aangepast, hij was inderdaad wat rood geworden.

              @crosser. Je ziet die groene huid dus niet op de eerste foto? En het groene frame van de fiets dan? Zie je die ook als gewoon wit?
              Een hoop ouwe zooi
              www.rbfoto.nl

              Comment


              • #8
                Re: Tandje bijsteken

                Oorspronkelijk geplaatst door rooney Bekijk bericht
                Ik heb 'm ietsjes aangepast, hij was inderdaad wat rood geworden.

                @crosser. Je ziet die groene huid dus niet op de eerste foto? En het groene frame van de fiets dan? Zie je die ook als gewoon wit?
                Inderdaad. Kijk gewoon even naar de benen en je weet genoeg.
                Mvg,
                Gregory
                www.gvg-photo.com

                Comment

                Working...
                X