Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

    Ik zou een aantal klantenkaarten uit mijn te dikke ( letterlijk dan hé ) portefeuille willen bannen.

    Dacht dat dit met Passbook zou lukken...niet dus.... ( Delhaize, Carrefour, AVEVE.... )

    Gebruikt iemand dit hier ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

    Smart barcodes op android werkt heel goed. Misschien ook in de appstore te vinden?

    Comment


    • #3
      Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

      ik gebruik FidMe. Hou wel rekening dat sommige winkels hun scanappatuur niet van op een scherm wil lezen, dus ze manueel de barcode moeten overtypen.

      Comment


      • #4
        Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

        Ik gebruik daar de app loyalty cards voor op windows phone.
        Er zijn inderdaad winkels waar ze die code manueel moeten overtypen, maar dat heb ik er graag voor over om die kaartjes uit mijn portefeuille te houden :-)
        Het is een beetje een gewoonte.
        Nu ik heb zelf ook maar 3 klantenkaarten (principekwestie ivm databescherming) dus dat valt nogal mee.
        FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

        Comment


        • #5
          Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Smart barcodes op android werkt heel goed. Misschien ook in de appstore te vinden?
          Heb ik zonet geinstalleerd op beide GSM's alhier.
          Bij de Carrefour werkte het probleemloos.
          Handscanner aan ingang met de GSM van de vrouw en bij het betalen mijn GSM aan de snelkassa.
          Nu nog bij de Aphotheek, want daar heb ik maar 1 kaart van en die zit steeds bij de verkeerde

          Comment


          • #6
            Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

            Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
            Heb ik zonet geinstalleerd op beide GSM's alhier.
            Bij de Carrefour werkte het probleemloos.
            Handscanner aan ingang met de GSM van de vrouw en bij het betalen mijn GSM aan de snelkassa.
            Nu nog bij de Aphotheek, want daar heb ik maar 1 kaart van en die zit steeds bij de verkeerde
            Delhaize werkt het niet om een handscanner te nemen (maar da's los van het programma, het is de lezer die tekortschiet).

            Comment


            • #7
              Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

              Bedankt voor de reacties.
              FidMe werkt hier nu ook.
              Ik vind het al bij al toch gemakkelijk. De klantenkaarten stapelen zich op tegenwoordig.
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                FidMe leek leuk, tot ze me verplichtten een account te maken (de optie om door te gaan zonder account staat er blijkbaar voor de sier bij)...
                Ik heb enkel klantenkaarten waarbij de winkel in kwestie mijn gegevens niet heeft, of hoogstens een anonieme email die enkel daarvoor wordt gebruikt...
                Jammer.

                Comment


                • #9
                  Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                  Bij de apotheek ging het ook niet.
                  Ouder type scanner, maar ze gaf gewoon de code in.
                  Het ligt dus vaak aan de scanner zelf.

                  Comment


                  • #10
                    Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                    Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    FidMe leek leuk, tot ze me verplichtten een account te maken (de optie om door te gaan zonder account staat er blijkbaar voor de sier bij)...
                    Ik heb enkel klantenkaarten waarbij de winkel in kwestie mijn gegevens niet heeft, of hoogstens een anonieme email die enkel daarvoor wordt gebruikt...
                    Jammer.
                    Het enige wat de app doet is een digitale kaart maken (mag je letterlijk nemen, het is een barcode die ze digitaliseren), dus door een account aan te maken geef je niet meer info aan de winkel dan dat die al zou hebben.

                    Comment


                    • #11
                      Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                      Ik ben er ook niet zo voor te vinden om persoonlijke info te geven, maar dikwijls heb je haast geen keuze...
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                        Ik gebruik hiervoor de Android app PromoLife: soms krijg je een promotie aangeboden waarbij je de aankoop terugbetaald krijgt, en je kan er ook je klantenkaarten mee inscannen.
                        Dus twee vliegen in één klap.

                        Voor i-Phone: https://itunes.apple.com/be/app/prom...3270?l=nl&mt=8
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #13
                          Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                          Het enige wat de app doet is een digitale kaart maken (mag je letterlijk nemen, het is een barcode die ze digitaliseren), dus door een account aan te maken geef je niet meer info aan de winkel dan dat die al zou hebben.
                          Dat winkels deze info niet krijgen had ik wel verwacht, maar het lijkt me maar niets dat in een klap een bedrijf of ontwikkelaar achter zo'n app weet krijgt van alles waar ik al dan niet aankopen doe... Informatie waar adverteerders wel weer wat mee kunnen lijkt me?


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: iPhone gebruikers - Passbook lukt niet....

                            Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                            Dat winkels deze info niet krijgen had ik wel verwacht, maar het lijkt me maar niets dat in een klap een bedrijf of ontwikkelaar achter zo'n app weet krijgt van alles waar ik al dan niet aankopen doe... Informatie waar adverteerders wel weer wat mee kunnen lijkt me?


                            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Mja daar heb je wel een punt. In hoeverre er dan echt ook iets mee gedaan wordt weet ik niet, nog nix gemerkt (email van registratie is wel een alternatief adres speciaal voor zo dingen). Daar komt wel andere rommel op toe, maar voor zover ik denk nix dat met die app gelinkt is).

                            Comment

                            Working...
                            X