Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

    Mijn diareeks over Croatie had ik graag voorzien van typische Croatische muziek. De tune die gebruikt wordt op TV bij de Eurosportzender voor een reisreclame om Croatie te bezoeken laat mij niet los. Die wil ik graag gebruiken, maar ik kan hem nergens vinden. Weet iemand welke de titel is van die bewuste reisreclame boodschap? Zo ja, laat het dan even weten. Dank bij voorbaat.

  • #2
    Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

    Het is 'Nisam Te Znao Voljeti' denk ik.

    Gezongen : https://www.youtube.com/watch?v=nii36FqUr3A

    Instrumentaal : https://www.youtube.com/watch?v=kXEyGIIpqp0

    Groetjes
    Last edited by Guest17; 27 mei 2015, 13:07.

    Comment


    • #3
      Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

      Een duim omhoog voor Djivan, sommigen kunnen zo titels van songs of films uit hun mouw schudden. Niet dat dit levensnoodzakelijk is, maar laat me toch eventjes jaloers zijn.

      Comment


      • #4
        Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

        Beste Djivan, 1000 maal dank. Dit is inderdaad de tune die ik zocht. Was al weken aan het zoeken op Spotify en vond helemaal niets , voor mij een raadsel hoe je dat zo snel kan achterhalen. Nogmaals dank. Groetjes, Roger.

        Comment


        • #5
          Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

          Moderator Note: Verplaatst van 'Reisfotografie' naar 'Chitchat' waar muziekvragen meer op hun plaats zijn.
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

            Oorspronkelijk geplaatst door u4411 Bekijk bericht
            Beste Djivan, 1000 maal dank. Dit is inderdaad de tune die ik zocht. Was al weken aan het zoeken op Spotify en vond helemaal niets , voor mij een raadsel hoe je dat zo snel kan achterhalen. Nogmaals dank. Groetjes, Roger.
            Shazam?

            Comment


            • #7
              Re: Muziektitel Eurosport tune Croatie gevraagd

              Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
              Shazam?
              Nope, het lukte niet met Shazam, en ook niet met TrackID.
              Gewoon veel reizen en een mooie bibliotheek aan typische land/streekmuziek hebben op PC, die ik dan gebruik voor mijn videofilms.
              Enkel van landen/streken waar wij reeds op reizen waren natuurlijk .
              Daar eens gaan in bladeren en toevallig had ik het staan.
              Last edited by Guest17; 29 mei 2015, 11:28.

              Comment

              Working...
              X