Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D mk III bij Mediamarkt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 5D mk III bij Mediamarkt

    Als je die vandaag koopt, betaal je daar 2195 euro. Bij de verpakkingsinhoud staat dat je de mk II krijgt, samen met de batterij. Lap !
    Verdekke ... doen of niet doen ...

  • #2
    Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

    Oorspronkelijk geplaatst door Kadeeke Bekijk bericht
    Als je die vandaag koopt, betaal je daar 2195 euro. Bij de verpakkingsinhoud staat dat je de mk II krijgt, samen met de batterij. Lap !
    Verdekke ... doen of niet doen ...
    Verpakking maakt melding van de MKII? Waar is dit goed voor?
    "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

    Comment


    • #3
      Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

      In de winkel: eerst kijken.
      Webshop: 14 dagen bedenktijd, dus mogelijkheid terug te sturen.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

        Als ik op hun site kijk zie ik de 5D MKIII voor 2656 euro niks van die 21% korting te zien ??
        Jammer dat ze de 6D niet verkopen.

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

          Ik ben na het lezen van de openingspost op de site gaan kijken en daar stond wel degelijk 2194,04 euro voor de 5DIII, exact dezelfde advertentie maar waarschijnlijk dus met foute prijs.

          Comment


          • #6
            Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

            Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
            Ik ben na het lezen van de openingspost op de site gaan kijken en daar stond wel degelijk 2194,04 euro voor de 5DIII, exact dezelfde advertentie maar waarschijnlijk dus met foute prijs.
            Dus bij jouw is hij ook niet meer terug te vinden aan die prijs?

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

              EN intussen nergens meer in voorraad...
              Misschien lezen ze ook dit forum?

              Comment


              • #8
                Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                Inderdaad, nu staat ie niet meer aan 2195 euro.
                Ik ben toch niet gek ?

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                  t'was te mooi om waar te zijn
                  Meestal gaat het om ouder toestellen die je zogezegd aan -21 percent kunt kopen maar dat klopt niet altijd.
                  Ik bezoek regelmatig eens Mediamarkt dus ik geef u een voorbeeldje.
                  De iPhone 4S die staat nu lange tijd al 269 euro bij MM, nu kost deze 230€.
                  230€ met 21% kom je op 278€
                  Uiteraard hebben ze in dit geval op hun website de iPhone 4s met de afgetrokken korting vermeld... het zou teveel opvallen dat je niet de werkelijke btw korting gekregen hebt... vooral voor de mensen die de prijzen goed opvolgen en regelmatig Mediamarkt bezoeken.
                  Het is een verkoops techniek als een ander.
                  Al bij al toch een mooie aanbieding voor de iPhone 4S (en ook vele andere producten)
                  Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                    Inderdaad, het is slechts een verkoopstechniek.
                    Daarenboven heeft Mediamarkt bij mij persoonlijk een bijzonder negatief imago gekregen sinds het in de pers uitlekte dat ze soms refurbished materiaal terug 'als nieuw' verkopen. Dan bestel ik nog liever bij eGlobalCentral of bij ValueBasket dan bij MM ...
                    Maar bij die e-shops kan dat natuurlijk ook altijd gebeuren zonder dat je het als klant op voorhand weet ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                      Oorspronkelijk geplaatst door Funcky Bekijk bericht
                      Meestal gaat het om ouder toestellen die je zogezegd aan -21 percent kunt kopen maar dat klopt niet altijd.
                      De reclame is "21% BTW weg ermee" en velen denken dan dat je 21% korting hebt. Dat is niet zo. Het is ongeveer 17%.

                      Bv iets kost 100 EUR zonder BTW, met 21% BTW is dat dan 121 EUR. Je kan het nu kopen zonder de BTW, dus voor 100 EUR, je krijgt 21 EUR korting en dat is 17% van 121 EUR (de normale prijs). Die 21% is op basis van het netto bedrag zonder BTW (100 EUR).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                        "Gek" zijn ze duidelijk niet!
                        "Gek loot" wij duidelijk dan weer wel!
                        Hier noemen we dat "de kantjes afrijden"...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                          Nog nooit/niks bij Mediamarkt gekocht. Gaat ook zo blijven zelfs als er geen alternatief meer over blijft.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Nog nooit/niks bij Mediamarkt gekocht. Gaat ook zo blijven zelfs als er geen alternatief meer over blijft.
                            Idd ik ga er ook nooit iets kopen. Nog nooit iets gekocht ook.....
                            "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 5D mk III bij Mediamarkt

                              Zelfde verhaal hier met de 750D en 760D. Gisteren aan 594 resp. 619 €, vandaag niet verkrijgbaar, en geen antwoord op mijn mail waar ik er een kon afhalen. Dit stinkt, en niet zo'n beetje.

                              Comment

                              Working...
                              X