Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boardingkaart RyanAir afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boardingkaart RyanAir afdrukken

    Ik ben vergeefs aan het proberen om mijn boarding kaart af te drukken voor mijn reis naar Sicilië met vertrek datum 8 juni en terug datum 22 juni . Online inchecken heb ik al een tijdje geleden gedaan maar het afdrukken van mijn boarding kaart lukt voorlopig nog niet . Ik was nog thans van mening dat 30 dagen voor vertrek je die boarding kaart kon afdrukken of ben ik mis ?

  • #2
    Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
    Ik ben vergeefs aan het proberen om mijn boarding kaart af te drukken voor mijn reis naar Sicilië met vertrek datum 8 juni en terug datum 22 juni . Online inchecken heb ik al een tijdje geleden gedaan maar het afdrukken van mijn boarding kaart lukt voorlopig nog niet . Ik was nog thans van mening dat 30 dagen voor vertrek je die boarding kaart kon afdrukken of ben ik mis ?
    Ik zou het terug moeten opzoeken, maar moet je niet korter bij de vertrekdatum zijn om te kunnen afdrukken ???

    Ps Heb het ondertussen opgezocht, en het is inderdaad pas mogelijk vanaf 14 dagen voor vertrek
    Zie http://ryanairtips.nl/print-je-eigen-boarding-pass/
    Last edited by Guest17; 25 mei 2015, 10:35.

    Comment


    • #3
      Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

      Dan zal ik nog even moeten afwachten .
      Bedankt .

      Comment


      • #4
        Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

        Noliko,

        Neem genoeg geheugenkaartjes mee. Wij zitten er nu en het is puur genieten!

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

          Ja , maar ik kan nog steeds niet mijn boardingkaart afdrukken !!!

          Comment


          • #6
            Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

            Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
            Ja , maar ik kan nog steeds niet mijn boardingkaart afdrukken !!!
            En ga vooral niet de overtoeristische catacomben in Palermo bezoeken, maar ga naar het piepkleine dorpje Savoca, waar er in de catacomben van het kleine kerkje (weliswaar minder) ook mummies te zien zijn, maar je bent er 'alleen'.
            Indien gewenst kan je in het zelfde dorpje iets gaan drinken in de bar Vitelli. In deze bar werden opnames gemaakt voor de film The Godfather.
            Het typische Siciliaanse dorpje is op zichzelf ook al een bezoek waard.

            Ook een aanrader is een minicruise van één dag naar de Eolische eilanden, Vulcano, Lipari ... (wij zijn jammer genoeg niet tot Stromboli geweest).

            De Etna is natuurlijk ondanks het overtoeristische wel een must. Wij konden tot aan de grote krater, maar dit is niet altijd mogelijk (een week geleden was er weer een kleine uitbarsting).

            Nog een must is volgens mij de Villa Romana del Casale bij de plaats Piazza Armerina.

            En ik kan nog een tijdje doorgaan, maar zelf ontdekken is ook prettig natuurlijk. Goeie reis.

            PS Heb je nog vragen, stuur me maar een PB.
            Last edited by Guest17; 26 mei 2015, 13:57.

            Comment


            • #7
              Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

              Als je je boardingpas niet kan afdrukken ga je naar de balie van Rayanair. Dat moet toch ook kunnen?
              We zijn hier met een vlucht van Jetairfly en online inchecken is zelfs niet mogelijk in Catania.

              Jaja
              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

              Comment


              • #8
                Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                Als je je boardingpas niet kan afdrukken ga je naar de balie van Rayanair
                en zal je 70€ kosten als ze het voor je moeten afdrukken

                Comment


                • #9
                  Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                  Dit wilde ik ook al zeggen .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                    Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk bericht
                    Dit wilde ik ook al zeggen .
                    Yep, zeker afdrukken, anders heb je prijs. Daar zijn ze Ryanair meesters in. Goedkope tickets, maar gelieve te maken dat ALLES binnen de lijntjes is anders betaal je dubbel en dik bij.
                    En je kan ze niks verwijten want alles staat netjes in de voorwaarden vermeld, dus eigen schuld dikke bult.
                    Ooit eens anderhalve kilo teveel bagage voor een reis naar Ierland, en we mochten 30 euro afdokken... en eerst gaan betalen aan de Ryanair balie en dan pas terugkomen om in te checken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                      Als je van Zaventem vertrekt, moet je handbagage door het nieuwe scansysteem. Als je handbagage te groot is en niet horizontaal in het bakje kan, mag je er niet mee door de controle en moet je ze mits betaling gaan inchecken.
                      Het is dus gedaan met de oversized handbagagekoffers aan boord te smokkelen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                        Tja ... Voor de rest hebben wij geen klagen over Ryanair - tot nu toe 😒
                        Maar ze rekenen idd voor zowat alles "extra" extra kosten aan.
                        En nu gaan wij koffers pakken want morgenvroeg zijn we terug in Belgenland...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Boardingkaart RyanAir afdrukken

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Als je van Zaventem vertrekt, moet je handbagage door het nieuwe scansysteem. Als je handbagage te groot is en niet horizontaal in het bakje kan, mag je er niet mee door de controle en moet je ze mits betaling gaan inchecken.
                          Het is dus gedaan met de oversized handbagagekoffers aan boord te smokkelen.
                          Was jaaaaaren geleden reeds zo in Charleroi, dus vóór ze van op Zaventem vlogen.
                          Daar stond (staat ?) een metalen mand met een handvat die aan om het even welke incheckbalie kon (kan ?) geplaatst worden.
                          Wanneer ze op zicht dachten dat je handbagage te groot was moest je die in het metalen mandje proberen te zetten.
                          Lukte het niet... betalen !

                          PS Nu trachten wij, voor zover er vluchten zijn vandaar naar onze vakantiebestemming, te vertrekken in Lesquin (Lille).
                          Voor ons van Waregem zowat het dichtste. Verschillende keren van daar met Transavia naar Corsica gevlogen en spotgoedkoop.
                          Waarschijnlijk TE goedkoop want ze vliegen niet meer vanop Lille . Nu is het Volotea vanuit Lille, maar wel pas vanaf juni als ik het goed voor heb.
                          Dus voor mensen uit West Vlaanderen, kijk maar eens naar de vluchten met Volotea uit Rijsel.

                          Comment

                          Working...
                          X