Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna beneden.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bijna beneden.







    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: Bijna beneden.

    Mag ik schrijven dat ik beter van jou gewoon ben (ik denk dat niemand het aandurft).
    Mijn verwachting is dat de druppel ofwel helemaal scherp is, ofwel dat er beweging in zit.
    In elk geval, respect voor het high speed experimenteren, ik ben er nog niet aan toe.
    Vriendelijke groet, laGrange
    http://lagrange.1x.com
    "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Bijna beneden.

      Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
      Mag ik schrijven dat ik beter van jou gewoon ben (ik denk dat niemand het aandurft).
      Mijn verwachting is dat de druppel ofwel helemaal scherp is, ofwel dat er beweging in zit.
      In elk geval, respect voor het high speed experimenteren, ik ben er nog niet aan toe.
      Geen probleem hoor. Men moet ergens starten. Wie zei ook weer dat je van fouten kan leren? Zal in de toekomst ook maar leren van de fouten van anderen, want zal niet zo oud worden om ze allemaal nog zelf te maken, en beter te worden.
      Maar het is een leuk tijdverdrijf. En wie weet ooit???
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment

      Working...
      X