Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mae Ya waterval van onderaf.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mae Ya waterval van onderaf.

    Eigenlijk had ik aangekondigd dat het mijn laatste waterval zou zijn, maar al bewerkend , kwam ik toch nog een leuke tegen.
    Ik heb er uiteraard gestaan, dus kan het een ervaringsgevoel zijn. Maar ik krijg er zo'n lekker wild oerwoudgevoel van.

    Mae Ya - Van onderaf.


    Bedankt voor het kijken.
    Mijn vrouw heeft gelukkig niet gezien, hoe ik op die plaats kwam.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Mae Ya waterval van onderaf.

    gelukkig dat je deze nog wilt delen want door zijn ruimte (heb ik graag) de mooie compo en deze keer de perfecte sluitertijd die de kracht van het water sterk benadrukt ,knap Johan
    o ja ook de details zijn knap scherp en mooi belicht !

    Comment


    • #3
      Re: Mae Ya waterval van onderaf.

      mooie! Moet inderdaad een superervaring geweest zijn!
      Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
      Canon G7X Mark II

      Comment


      • #4
        Re: Mae Ya waterval van onderaf.

        Bij van " onderaf " had ik me wel iets anders voorgesteld. Maar zo van op afstand ook wel mooi.
        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

        Comment


        • #5
          Re: Mae Ya waterval van onderaf.

          deze vind ik dus veel mooier en boeiender dan je vorige beeld van die waterval. Geeft veel meer het gevoel van oer-
          woud.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Mae Ya waterval van onderaf.

            Bedankt voor jullie mooie commentaren.
            @ Heylo : Je hebt gelijk hoor. Op Flickr is de titel Jungleview geworden. Een vertaling daarvan was beter geweest.
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment

            Working...
            X